første gang jeg sætter tid på en g-test!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.820 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

tulleeh

Hej piger.

normalt plejer jeg ikke sætte tid på de g-test jeg tager.

da jeg bare holder øje med testen og kommer der er en streg måtte den således være ok. Men i min kærestes tilfælde ville testen være ugyldigt. så jeg har købt en ny og han har sat tiden. vi skilte testen fra hinaden så den var nemmere at aflæse..

ganske vist en svag streg.. den var der men man skulle lige ud i lyset! 10 min. skulle den trække der var en svag positiv..! hva så nu? kan jeg råbe hurra?! eller skal stregen være mere tydlig?

og den kom ret så fint efter de 10 min. da jeg bruge urin fra i morges! igår kom den således senere da mit urin var anvendt sidst på dagen.  nogle der kan forklare ?

god weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Bavianis

Hvis der er en streg - så er du ret sikkert gravid! Tillykke. Jeg tror jeg tissede på 35 tests inden jeg var sikker, og det var først i denne her uge at den hurtigt bliver tydelig, så bare liv ved med at teste indtil den er sikker.

Og de billige tests er faktisk lidt nemere at se stregen på, så I behøves ikke købe de dyre. HAR dog gode erfaringer med Apotekets dyre tests (dem man kan holde under strålen). Deres streger er store, og derfor er det nemmere at vurdere:-)

Kh Susanne 

Anmeld

2. oktober 2010

NessaXenia

har du et billede af testen ?

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

en streg er vel en streg så tillykke... men er du usikker så vent et par dage og tag en ny... så bliver stregen også mere og mere kraftig...

Håber den er der...

Majbritt

Anmeld

2. oktober 2010

tulleeh

Bavianis skriver:

Hvis der er en streg - så er du ret sikkert gravid! Tillykke. Jeg tror jeg tissede på 35 tests inden jeg var sikker, og det var først i denne her uge at den hurtigt bliver tydelig, så bare liv ved med at teste indtil den er sikker.

Og de billige tests er faktisk lidt nemere at se stregen på, så I behøves ikke købe de dyre. HAR dog gode erfaringer med Apotekets dyre tests (dem man kan holde under strålen). Deres streger er store, og derfor er det nemmere at vurdere:-)

Kh Susanne 

hej smukke. Tak for svaret og kigget. (:

ja jeg kender det godt. De test der er ikke helt til at slippe før rigtig overbevisning og kan det NU være rigtig jeg har lavet de to berømte streger.. haha ;p min kæreste er ved at blive sindssyg af mig. (x

jeg er næsten heller ikke tvivl eftersom den er anvendt og aflæst korret. Men jeg havde muligvis en implationsblødning Mandag d. 20 september. & torsdag d. 16 september lå mit Hcg på 1 men det var bare en opfølgning efter en spontan abort jeg kom ud for d. 2 juli. Og min læge kunne ikke FORSTÅ den var på 1 og ikke 0.

så måske dannede min krop hormonet allerede torsdag d. 16 sep.

ja jeg samtid fik en underlig mens som forekom en uge for tidligt.!

&' jeg ved jeg havde en ægløsning d. 5 november!

så ville det ikke  være normalt at ægget har sat sig fast en uge tidliger end forventer cyklus? fik også minn ægløsning en uge efter min forrige cyklus.. ret tidligt.. HVIS det var den, men tvivler ikke(:

Anmeld

2. oktober 2010

tulleeh

Nina Sophia skriver:

har du et billede af testen ?

jeg kan da lige tage et billede af den .. (:

Anmeld

2. oktober 2010

tulleeh

twinboys skriver:

en streg er vel en streg så tillykke... men er du usikker så vent et par dage og tag en ny... så bliver stregen også mere og mere kraftig...

Håber den er der...

Majbritt

hehe sådan tænker jeg det også(:

om nogle dage eller uger er bare lang tid for mig haha (:

så jeg går amok hele tiden! Brugsen har talt lidt om nogle tænker 'positivt' haha xD

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

tulleeh skriver:

hehe sådan tænker jeg det også(:

om nogle dage eller uger er bare lang tid for mig haha (:

så jeg går amok hele tiden! Brugsen har talt lidt om nogle tænker 'positivt' haha xD

Tag en ny mandag morgen så tror jeg du er en heldig kartoffel krydser ihvertfald fingre for det...

Anmeld

2. oktober 2010

tulleeh

tulleeh skriver:

jeg kan da lige tage et billede af den .. (:

her er min fine test!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2010

tulleeh

twinboys skriver:

Tag en ny mandag morgen så tror jeg du er en heldig kartoffel krydser ihvertfald fingre for det...

har jeg sørme også tænkt mig .. !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.