Bavianis skriver:
Hvis der er en streg - så er du ret sikkert gravid! Tillykke. Jeg tror jeg tissede på 35 tests inden jeg var sikker, og det var først i denne her uge at den hurtigt bliver tydelig, så bare liv ved med at teste indtil den er sikker.
Og de billige tests er faktisk lidt nemere at se stregen på, så I behøves ikke købe de dyre. HAR dog gode erfaringer med Apotekets dyre tests (dem man kan holde under strålen). Deres streger er store, og derfor er det nemmere at vurdere:-)
Kh Susanne
hej smukke. Tak for svaret og kigget. (:
ja jeg kender det godt. De test der er ikke helt til at slippe før rigtig overbevisning og kan det NU være rigtig jeg har lavet de to berømte streger.. haha ;p min kæreste er ved at blive sindssyg af mig. (x
jeg er næsten heller ikke tvivl eftersom den er anvendt og aflæst korret. Men jeg havde muligvis en implationsblødning Mandag d. 20 september. & torsdag d. 16 september lå mit Hcg på 1 men det var bare en opfølgning efter en spontan abort jeg kom ud for d. 2 juli. Og min læge kunne ikke FORSTÅ den var på 1 og ikke 0.
så måske dannede min krop hormonet allerede torsdag d. 16 sep.
ja jeg samtid fik en underlig mens som forekom en uge for tidligt.!
&' jeg ved jeg havde en ægløsning d. 5 november!
så ville det ikke være normalt at ægget har sat sig fast en uge tidliger end forventer cyklus? fik også minn ægløsning en uge efter min forrige cyklus.. ret tidligt.. HVIS det var den, men tvivler ikke(:
Anmeld