SIKKEN EN SKØN HILSEN AT KOMME HJEM TIL!!
Jeg har fået lagt 1 super æg tilbage i den lune hule. Og 1 er lagt i fryseren, for det var det perfekt til det. Jeg tror det skal forståes sådan, at alle æg ikke kan tåle fryseren, men at dette kunne. Og så ville det være synd at bruge begge chancer nu, da chancen for graviditet ikke stiger ved at bruge to æg.
Og vi er så glade, og går bare rundt og griner og pjatter. Lidt nyforelskede kan man sige!
Inden ægget blev lagt op så vi det på en skærm, og både læge, bioanalytiker og sygeplejerske sagde "det er bare SÅ flot"! Og så begyndt den stolte høne at flæbe lidt. For det jo lidt smukt, at den (forhåbentlig) bliver til vores baby...
Så nu sidder vi hjemme. Hallur skal hjælpe min fars kæreste med at flytte, og jeg skal bare slappe af og tale med det lille æg. Hallur har lovet at kysse maven hver aften, så den lille har lyst til at blive derinde
I aften får vi vores bedste vennepar på besøg til spisning og film, og jeg glæder mig. I 6 uger har jeg ikke orket at være social, men idag kan intet slå mig ud. Heller ikke at jeg vågnede kl 5 og var lige ved at brække mig af spænding! 

Anmeld