Kitty.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
28 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

ooo

Er der nogen der har hørt hvordan det er gået med konen og æggene?

Jeg bliver jo helt knudret af at gå og krydse alt hvad der krydses kan, så ville lige høre om der er nogen der ligger inde med en opdatering?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Metchen skriver:

Er der nogen der har hørt hvordan det er gået med konen og æggene?

Jeg bliver jo helt knudret af at gå og krydse alt hvad der krydses kan, så ville lige høre om der er nogen der ligger inde med en opdatering?

Er du informeret om hun skulle ha´lagt 1-2 æg op her til middag??

Anmeld

2. oktober 2010

ooo

Rose <3 skriver:

Nej, det er jeg ikke, og hvor er det bare FEDT!!!

Så sker der noget.

Men så skal jeg jo stadig rende rundt og ligne kludremor...

Anmeld

2. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Metchen skriver:

Nej, det er jeg ikke, og hvor er det bare FEDT!!!

Så sker der noget.

Men så skal jeg jo stadig rende rundt og ligne kludremor...

Ja det er SÅÅÅ skønt for hende og bamsebjørnen :)

Jeps kære, kluddermutter de næste 13 dage.... God fornøjelse ;)

Anmeld

2. oktober 2010

oo

jeg tillader mig lige at spilde mine informationer, for jeg tror missekatten tager en gevaldig slapper derhjemme

Der var to rigtig gode æg, hun har fået lagt et tilbage og et i fryseren, for de sagde, at det ene var PERFEKT til fryseren og så var der noget med at de helst ikke ville lægge mere end et tilbage. Så det er bare sååååååååå spændende!!!

hun skrev til mig tidligt imorges at sygeplejersken havde ringet og sagt der var æg klar til dem, og da jeg spurgte hvor mange der var, skrev hun at hun havde tudet så meget at hun havde glemt at spørge

Anmeld

2. oktober 2010

Skouboe

Tilbage til at ligne kluddermor igen så

Anmeld

2. oktober 2010

otlitrom

SIKKEN EN SKØN HILSEN AT KOMME HJEM TIL!!

Jeg har fået lagt 1 super æg tilbage i den lune hule. Og 1 er lagt i fryseren, for det var det perfekt til det. Jeg tror det skal forståes sådan, at alle æg ikke kan tåle fryseren, men at dette kunne. Og så ville det være synd at bruge begge chancer nu, da chancen for graviditet ikke stiger ved at bruge to æg.

Og vi er så glade, og går bare rundt og griner og pjatter. Lidt nyforelskede kan man sige!

Inden ægget blev lagt op så vi det på en skærm, og både læge, bioanalytiker og sygeplejerske sagde "det er bare SÅ flot"! Og så begyndt den stolte høne at flæbe lidt. For det jo lidt smukt, at den (forhåbentlig) bliver til vores baby...

Så nu sidder vi hjemme. Hallur skal hjælpe min fars kæreste med at flytte, og jeg skal bare slappe af og tale med det lille æg. Hallur har lovet at kysse maven hver aften, så den lille har lyst til at blive derinde

I aften får vi vores bedste vennepar på besøg til spisning og film, og jeg glæder mig. I 6 uger har jeg ikke orket at være social, men idag kan intet slå mig ud. Heller ikke at jeg vågnede kl 5 og var lige ved at brække mig af spænding!

Anmeld

2. oktober 2010

otlitrom

Rose <3 skriver:

OG OG OG!! Jeg havde ponponer, den magiske sten OG Luttens lykkearmbånd med i tasken! Hallur korsede sig, da jeg fortalte det, da vi kom ud derinde fra. Jeg turde ikke sige det på vej derud, tænk hvis han vendte om

Anmeld

2. oktober 2010

Ida.

kitty skriver:

SIKKEN EN SKØN HILSEN AT KOMME HJEM TIL!!

Jeg har fået lagt 1 super æg tilbage i den lune hule. Og 1 er lagt i fryseren, for det var det perfekt til det. Jeg tror det skal forståes sådan, at alle æg ikke kan tåle fryseren, men at dette kunne. Og så ville det være synd at bruge begge chancer nu, da chancen for graviditet ikke stiger ved at bruge to æg.

Og vi er så glade, og går bare rundt og griner og pjatter. Lidt nyforelskede kan man sige!

Inden ægget blev lagt op så vi det på en skærm, og både læge, bioanalytiker og sygeplejerske sagde "det er bare SÅ flot"! Og så begyndt den stolte høne at flæbe lidt. For det jo lidt smukt, at den (forhåbentlig) bliver til vores baby...

Så nu sidder vi hjemme. Hallur skal hjælpe min fars kæreste med at flytte, og jeg skal bare slappe af og tale med det lille æg. Hallur har lovet at kysse maven hver aften, så den lille har lyst til at blive derinde

I aften får vi vores bedste vennepar på besøg til spisning og film, og jeg glæder mig. I 6 uger har jeg ikke orket at være social, men idag kan intet slå mig ud. Heller ikke at jeg vågnede kl 5 og var lige ved at brække mig af spænding!

Altså vi udholder da næsten ikke spændingen!! Hvornår skal I teste?

(Og nu er det, at jeg snart begynder at blive lidt overtroisk også, så nu er jeg nødt til at gøre det her...)

Anmeld

2. oktober 2010

oo

idamaria83 skriver:

Altså vi udholder da næsten ikke spændingen!! Hvornår skal I teste?

(Og nu er det, at jeg snart begynder at blive lidt overtroisk også, så nu er jeg nødt til at gøre det her...)

woooooooow Ida!!! det er immervæk imponerende det hjerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.