graviditets skrøner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Maja88

ja det med barnevognen går min mor meget højt op i... men ja ved ikke om jeg skal tro på alt det overtro's halløj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Carina1977

sarahb skriver:

Hvis du har lyst til sødt er det en dreng, surt er det en pige.

Hvis du klør dig på maven får du stræk mærker..

Jamen det er helt utroligt hvad der bliver sagt og fundet på

Hvad så hvis man har lyst til salt? Jeg var helt afhængig af saltlakrids, da jeg ventede min søn   er han tvekønnet så?

Anmeld

2. oktober 2010

sarahb

Carina1977 skriver:

Hvad så hvis man har lyst til salt? Jeg var helt afhængig af saltlakrids, da jeg ventede min søn   er han tvekønnet så?

pas!!!
Det er bare en skrøne jeg hører fra min mands familie. haha.. Men ja tve kønnet kunne være en mulighed.
Ej det kunne være det hørte under surt ... ???

Anmeld

2. oktober 2010

sarahb

twinboys skriver:

Jamen så lad os tage lidt baby overtro...

- Hvis man får barnevogn hjem før baby forbliver den tom...
Vores stod ved naboen 1 dag før vi kom hjem 

- Hvis man reder babys seng før fødslen dør baby...
Hmm det gjorde vi nu heller ikke

- Hvis man laver dåbskjolen til en baby der ikke er født, vil barnet blive begravet i den...
Dåbskjolerne blev lavet efter fødslen og desuden er den lavet af stof fra min brudekjole.

- Hvis barnet er rødhåret varsler det ulykke for den nærmeste familie i bla holland (skyldes vist nok vikingernes togter)
Eij come on!!

- Hvis man opkalder et barn efter en død søsken vil barnet følge efter...
Det er nok også de færreste der gør det - opkalder det efter barnets søsken... (forresten ved ikke om det er barnets søsken, eller moren eller farens søsken)

- Rødhårede børn er hidsige
Der må da være noget med de rødhårede eller skal de bare finde sig i meget!!

- Hvid/lyshåret børn er svage
Aner det virkelig ikke

men det var de forskellige jeg har hørt om, og så mener jeg der er en mere angående barnets værelse ikke må være "lavet færdig"

vi har redt seng, får vognen i dag og vi tager også alle blomsterne med hjem... uha....

Jeg tror slet ikk på det der overtro!!!

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

sarahb skriver:

vi har redt seng, får vognen i dag og vi tager også alle blomsterne med hjem... uha....

ihhhhhhh altså jeg er overtroisk... men ja folk er jo forskellige...

Anmeld

2. oktober 2010

Maja88

sarahb skriver:

må man heller ikke tage alle blomsterne med hjem?

Anmeld

2. oktober 2010

oo

Maja88 skriver:

må man heller ikke tage alle blomsterne med hjem?

nej, det er rigtigt, den med blomsterne. hold da kæft, jeg havde brugt en formue på en kolossal buket til min søster da hun havde født og den lod hun satme blive på fødegangen, for skrønen siger, at man ellers ikke kommer igen = får flere børn

by the way, jeg er ret overbevist om at der ligger en hermafrodit i min mave efter at have læst twinboys' skrøner om piger og drenge

Anmeld

2. oktober 2010

Maja88

Tjuhl skriver:

nej, det er rigtigt, den med blomsterne. hold da kæft, jeg havde brugt en formue på en kolossal buket til min søster da hun havde født og den lod hun satme blive på fødegangen, for skrønen siger, at man ellers ikke kommer igen = får flere børn

by the way, jeg er ret overbevist om at der ligger en hermafrodit i min mave efter at have læst twinboys' skrøner om piger og drenge

hehe det tror jeg ski også der gør i min. hehe kunne være man skulle lave en tråd: Hvor mange herinde venter hermanfroditter. hehe

Havde faktisk aldrig hørt den med blomsterne før. er da lidt ærgeligt man ikke må tage dem med hjem- jeg elsker blomster

Anmeld

2. oktober 2010

AnneBJ

Tjuhl skriver:

Så kan vi lave en klub... Jeg er jo da langt nok til, at kønnet nu er udviklet, men det kan i hvert fald ikke bestemmes ud fra de to lister

Lidt noget mærkeligt noget med blomserne - jeg tror nu nok jeg vil have mine med hjem hvis jeg får nogle

Anmeld

2. oktober 2010

oo

Maja88 skriver:

hehe det tror jeg ski også der gør i min. hehe kunne være man skulle lave en tråd: Hvor mange herinde venter hermanfroditter. hehe

Havde faktisk aldrig hørt den med blomsterne før. er da lidt ærgeligt man ikke må tage dem med hjem- jeg elsker blomster

aha! endnu en god grund til hjemmefødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.