Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det ku være interessant at se, hvilke typer af vogne, der er mest populære, så jeg laver lige en lille afstemning.
I må meget gerne lægge et indlæg om også, hvorfor I lige præcis har valgt denne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi brugte barnevogn med lift til Laura da hun var nyfødt. Nu bruger hun barnevognen uden lift og ELSKER sin vogn! Hun er også glad for sin klapvogn,men ligger altså bedre i barnevognen... Og så kan hun bruge den længe
har stemt barnevogn med lift..Da vi få en i gave af mine forældre. men havde købt en barnevogn alligevel.
Her er valget klart faldet på barnevognen, da de oftest hurtigere vokser ud af klap- og kombivogn med mindre liggemål...
Baagøe skriver: Her er valget klart faldet på barnevognen, da de oftest hurtigere vokser ud af klap- og kombivogn med mindre liggemål...
Whooops - dobbelt op
vi har en barnevogn med et meget stort liggemål (98 tror jeg) .. vi brugte den med lift i 3 mdr så voksede hun ud af liften og siden har vi brugt den uden lift .. og kommer helt sikkert til at gøre det længe endnu(derfor det store liggemål) ... vi har også en klapvogn men havde faktisk overvejet slet ikke at få klapvogn .. i hvert fald ikke endnu... og bruger den også meget sjældent og kun på korte ture... hun ligger meget bedre i sin barnevogn .. så skal vi være afsted hvor der skal være mulighed for at hun skal sove ... er det barnevognen.... den sidder hun også fint i nu hvor hun sidder sikkert selv.. klarer endda bustur+ ind og ud af bussen uden at vælte eller noget
serinasmor
Vi har både barnevogn og klapvogn men daniel elsker mere sin klapvogn da han kan se mere selv om han ligger ned og ja han er en helt anden når han er i den sjovt nok men nu hopper vi snart over til barnevogen igen da der er så koldt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128