hcg på 1? svag positiv g-test? en uge for tidlig mens?:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.214 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

tulleeh

hej igeen! xD

tja.. så kommer der endnu en debat igen igen.

men dette her er også lige stedet

ja jeg står jo self med en svag positiv test.. dejligt <3

men! jeg glemte at tilføje at jeg var ude for en spontan abort d. 2 juli.. det er ret lang tid siden efterhånden? det kan vel ikke være disse gamle hormoner der giver mig et pus? samt min svage anderledes brunlige mens som kom en uge for tidligt ? og har ikke set skyggen af min cyklus som skulle ha været her i denne uge?

sidste uge lå min HCG på 1 da lægen tog en BP.

hun forstår heller ikke den ik er gået i nul..

tak på forhånd. god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

tulleeh

.har virkelig brug for at snakke med nogle om det..

om i ved noget eller ej :s

Anmeld

1. oktober 2010

Amso

jeg tror ikke det kan være udslag fra den gamle graviditet der viser den svage posektive test nu.. hcg på 1 er jo væk på uner en dag..  Og er bevis for at alt er ude af kroppen, for netop ikke at vise snyde tests. Jeg tror sku du er blevet gravid igen, men er jo ikke professor.

Anmeld

1. oktober 2010

Amso

Hvornår fik du taget den sidste hcg blodprøve..?? bare lige for en ordens skyld..

Anmeld

1. oktober 2010

tulleeh

Amso skriver:

jeg tror ikke det kan være udslag fra den gamle graviditet der viser den svage posektive test nu.. hcg på 1 er jo væk på uner en dag..  Og er bevis for at alt er ude af kroppen, for netop ikke at vise snyde tests. Jeg tror sku du er blevet gravid igen, men er jo ikke professor.

Hej. & tak for kigget!

god weekend til dig(:

jeg kan godt se hvad du mener ..

men hvordan pokker kan jeg så lave en positiv test hvis mit HCg er så lavt? og stregen kommer først når de 10 min. er udløbet.

og når den har trukket i en halv time til en time blir den en del tydliger :s forstår virkelig ikk ! skal om til lægen om to uger med ny BP. gud der er længe til ): men jeg håber da inderligt at mit HCG er stigende eftersom jeg har svag positive på alle samtlige test ..

Anmeld

1. oktober 2010

tulleeh

Amso skriver:

Hvornår fik du taget den sidste hcg blodprøve..?? bare lige for en ordens skyld..

torsdag d. 16 september.. fik svar d. 20 sep.

Anmeld

1. oktober 2010

Amso

Når der er gået 10 min efter stregerne er kommet, er testen desværre ugyldig, og du kan ikke regner med den. Og du må endelig ikke læne dig for meget op af de test, hvis du nu i værste fald bliver skuffet, det ville være synd  Men skulle da mene at efter 10 dage burde hcg'et være helt væk. Med mindre du er blevet meget hurtig gravid igen?? Den er svær, da din cyklus åbenbart er lidt forvirret også. Hvis du forstår mig ret.? Men syntes da det virker som om der er lidt håb. Ellers kan jeg trøste dig med at der kun gik 2-3 måneder efter vi havde mistet før jeg blev gravid igen.

Anmeld

1. oktober 2010

tulleeh

Amso skriver:

Når der er gået 10 min efter stregerne er kommet, er testen desværre ugyldig, og du kan ikke regner med den. Og du må endelig ikke læne dig for meget op af de test, hvis du nu i værste fald bliver skuffet, det ville være synd  Men skulle da mene at efter 10 dage burde hcg'et være helt væk. Med mindre du er blevet meget hurtig gravid igen?? Den er svær, da din cyklus åbenbart er lidt forvirret også. Hvis du forstår mig ret.? Men syntes da det virker som om der er lidt håb. Ellers kan jeg trøste dig med at der kun gik 2-3 måneder efter vi havde mistet før jeg blev gravid igen.

er ked af du måtte dette igennem! )x

det ALDRIG sjovt!)':

stoooort TILLYKKE MED GRAVIDITETEN! <3

men jeg tænker at jeg ikke kan være ret langt henne?

to streger kan da kun forekomme hvis kroppen danner HCG?!

jeg ved med sikkerhed jeg havde ægløsning d. 5 november :s

passer det ikke meget godt med  at jeg havde en implationsblødning så? da den blødning ikke var normal.. ):

altså stregerne kommer på testerne )':

og hvis jeg ikke have HCG ville man normalt heller ikke få en svag streg :s så ville den være helt blank :s men .. noget må der jo være )':

Anmeld

1. oktober 2010

Amso

tulleeh skriver:

er ked af du måtte dette igennem! )x

det ALDRIG sjovt!)':

stoooort TILLYKKE MED GRAVIDITETEN! <3

men jeg tænker at jeg ikke kan være ret langt henne?

to streger kan da kun forekomme hvis kroppen danner HCG?!

jeg ved med sikkerhed jeg havde ægløsning d. 5 november :s

passer det ikke meget godt med  at jeg havde en implationsblødning så? da den blødning ikke var normal.. ):

altså stregerne kommer på testerne )':

og hvis jeg ikke have HCG ville man normalt heller ikke få en svag streg :s så ville den være helt blank :s men .. noget må der jo være )':

Det kunne godt tyde på det har været blødning på grund af ægget har sat sig fast, og meget tyder også til dine/jeres fordel.

Jeg har bare altid anbefalet folk ikke at kigge på de tests efter det antal min. der står på testene. Og har aldrig selv gjort det. Der er jo en grund til at man ikke må aflæse resultatet efter f.eks 5 min.

Ellers kan du prøve at købe en af de nye smarte g-test, hvor den enten skriver at du ikke er gravid eller at du er gravid. Det kan da give lidt ro i starten i stedet for du skal vurdere om du tør tro på testen? Og skulle den viste negativ så kan du prøve igen om en uge.

Jeg kan ikke rigtige sige mere om det, desværre. Ville ønske jeg bare kunne hoppe op og råbe tillykke til dig, men jeg er meget trofast over for regler og tests..  hehe. Men noget tyder på hcg, det har du ret i.. 

Og mange tak for de søde ord.  Og i lige måde. Det har da heller ikke været let for dig, du jo også været gravid en gang før.

Anmeld

1. oktober 2010

tulleeh

tror de digitale måler HCG på 50 og opefter.

den er ikke nær så følsom! :s

men tak for linket. Og tak for rådet.

nu har jeg lidt at tænke over. Lægen er nok den eneste og sikre løsning. (; men held og lykke fremover. God weekend !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.