tulleeh skriver:
er ked af du måtte dette igennem! )x
det ALDRIG sjovt!)':
stoooort TILLYKKE MED GRAVIDITETEN! <3
men jeg tænker at jeg ikke kan være ret langt henne?
to streger kan da kun forekomme hvis kroppen danner HCG?!
jeg ved med sikkerhed jeg havde ægløsning d. 5 november :s
passer det ikke meget godt med at jeg havde en implationsblødning så? da den blødning ikke var normal.. ):
altså stregerne kommer på testerne )':
og hvis jeg ikke have HCG ville man normalt heller ikke få en svag streg :s så ville den være helt blank :s men .. noget må der jo være )':
Det kunne godt tyde på det har været blødning på grund af ægget har sat sig fast, og meget tyder også til dine/jeres fordel. 
Jeg har bare altid anbefalet folk ikke at kigge på de tests efter det antal min. der står på testene. Og har aldrig selv gjort det. Der er jo en grund til at man ikke må aflæse resultatet efter f.eks 5 min.
Ellers kan du prøve at købe en af de nye smarte g-test, hvor den enten skriver at du ikke er gravid eller at du er gravid. Det kan da give lidt ro i starten i stedet for du skal vurdere om du tør tro på testen? Og skulle den viste negativ så kan du prøve igen om en uge.
Jeg kan ikke rigtige sige mere om det, desværre. Ville ønske jeg bare kunne hoppe op og råbe tillykke til dig, men jeg er meget trofast over for regler og tests..
hehe. Men noget tyder på hcg, det har du ret i..
Og mange tak for de søde ord.
Og i lige måde. Det har da heller ikke været let for dig, du jo også været gravid en gang før. 
Anmeld