Børneaktiviteter til børn på 1½+ i om omkring Virum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
0 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Emilia2830Virum

Var lige inde at svare  på et indlæg, da jeg tilfældigt var på google og  søge på babyaktiviteter i Viurm.  Tænkte at hvis nogen kender til andet end  dette, ville det være alletiders  at vide det.

Baby/børneativiteter  I Virum/ Holte / Lyngby/ hellerup

I Holte ligger der en lille hyggelig biograf  Reprisen, der er babybio

Den kinesiske restaurant i Holte ( hvr Midnight lå  gamle dage) er en super restaurant at have børn med på

Virum skole - er har en god plads udenfor skoletid

I Virum  på Frederiksdalsvej   mellem  virum station og kongevejen ligger der en legeplads som kaldes den frie legeplads, den er åben med personale hverdag fra 10- 16/17 og uden personale og udstyr ( cykler olign) i øvrige tidsrum også i weekenden. 

Lyngby har fået et nye rum hvor  man kan have sine børn med

I Hellerup er der Capellaworld og babytræf i  HellerupKirke + i Vangede kirke og på Gentofte hovedbiblotek er der gode foredrag

Min datter på 1½ er meget begejstret for fårerne  ved Kaningården, den ligger helt nede i bunden af furesøvej ved malmosevej og kaningårdsvej

Jeg har hørt at der ved siden af det gamle Midnight i Holte ligger et træningscenter  hedder Impuls hvor der er mor/baby samt  aerobic til lidt ældre børn ( vist 3 +)

Ved ikke om Virum kirke har børnearrangementer ligesom det var tilfældet i Hellerup, men min datter synes det er alletiders med lyden og det fine lys

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.