At få læst historie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

*Sofie*

Malou er 16 måneder, og hun gider slet ikk sidde sammen med mig mens jeg læser en lille historie for hende.
Hvor gamle var jeres børn da de gad og få læst historie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

LotteN

tror ikke du skal bekymre dig, for hvis jeg ikke husker meget forkert, så mener jeg lærke var omkring 2 år før hun gad det...

Anmeld

1. oktober 2010

lauras*mor*

min datter på 1,5 år gider heller ikke.. og kan også huske at min niece var omkring 2 år før hun gad...

min datter synes dog det er hyggeligt nok hvis vi sidder med en bog og jeg fortæller hende hvad der er på billederne og altså selv finder på historien... men ikke mere end en pixibog..

Anmeld

2. oktober 2010

serinasmor

det er vist meget normalt

Har læst et sted at det ikke gør noget de ikke kan finde ud af at sidde stille imens der læses historie ... de kan sagtens få noget ud af højtlæsningen rent sprogligt selvom de leger rundt om på gulvet

serinasmor

Anmeld

2. oktober 2010

Brams

serinasmor skriver:

det er vist meget normalt

Har læst et sted at det ikke gør noget de ikke kan finde ud af at sidde stille imens der læses historie ... de kan sagtens få noget ud af højtlæsningen rent sprogligt selvom de leger rundt om på gulvet

serinasmor

Det har jeg også hørt, så herhjemme Læser vi både bøger og små historier og nogen gange gider du sidde ved mig og andre gange leger hun lidt (Lærke er 11 mdr.)

Anmeld

2. oktober 2010

*Sofie*

Mange tak for jeres svar
Det går oki med koncentrationen når vi kigger på billeder af dyr. Men det der med at vente til mor har læst færdig før man kan bladre, dét er ikk sagen
Det lyder jo til at være helt normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.