Mad på tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

spj

Hej

Håber der er nogen der vil dele deres erfaringer. Min datter er 5 måneder og er lige begyndt at få grøntsagsmos om eftermiddagen. Hvad gør i hvis i fx skal på tur en hel dag? Laver i bare mosen hjemmefra og har det med i en køletaske også får de maden kold eller hvordan? Og hvad gør jer der giver jeres barn hjemmelavet grød på modermælk som i har malket ud?
Jeg skal foreksempel på shoppingtur i Sverige en hel dag, hvad ville i gøre der?

Hvad var det første mad jeres barn fik?

Hilsen en forvirret mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

spj

1. oktober 2010

Pige2009

Jeg ville tage grøntsagsmosen med. Hvis I alligevel selv skal ind og spise et sted, kan I med garanti få dem til at lune hendes mad på enten en café eller restaurant. Det har jeg aldrig haft problemer med selv Hvis hun først lige er begyndt på mos, kan du med fordel amme hende til resten af måltiderne.

Sådan gjorde jeg, de to gange jeg ar været på heldagstur...

Anmeld

1. oktober 2010

ZamanogDania

Jeg havde altid noget færdiglavede grød med da jeg skulle til tur. Det er nem også skal der bare vand i. Du kan evt. købe de færdiglavede grød også tage noget varm vand med. Så er det klar på ingen tid

Anmeld

2. oktober 2010

spj

Tak for jeres svar. Havde ikke lige tænkt på at man kunne få det varmet på en restaurante.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.