Håber i kan hjælpe mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

oOmajseOo

Det er ca 8 eller 9 dage siden jeg Haved ægløsning og tror jeg skal have min mes på onsdag og i dag var mit udfl såå hvit og klumped undskyld detaljerne men hva kan det være tegn på ? Er der andre der Har prøvet det samme og er det muligvis tegn på gravilitet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

betiinsen

altså jeg fik lidt øget udflåd der omkring, altså lige inden jeg ku teste gravid.. så krydser for dig

Anmeld

1. oktober 2010

oOmajseOo

Tak søde men var det os anderledes ind det pjerer at være og led du os af hoved pine ? Ja jeg håber virkelig os den er der og mange gange tillykke med mavsen det er da skønt

Anmeld

1. oktober 2010

Happiness

betiinsen skriver:

altså jeg fik lidt øget udflåd der omkring, altså lige inden jeg ku teste gravid.. så krydser for dig

Uhhh... Så håber jeg den er der for mig! Skulle have haft mens igår, men intet tegn endnu. Tilgengæld har jeg øget udflåd, og er meget oppustet, og maven er temmelig hård. (altså at trykke/mærke på ) Har dog ikke kunne teste positiv endnu indenfor testtiden.

(har fået 2 streger efter 45 min. og det kan man jo ik ligefrem regne med)

Anmeld

1. oktober 2010

betiinsen

altså havde ikke hovedpine, har jeg dog hørt mange andre havde.. følte mig bare lidt utilpas, og som om der var et eller andet. Så havde jeg øget udflåd, lidt som du beskriver ( men er self. svært at sige) og var meget oppustet krydser fingre for jer.. fik også kvalme, men ved ikke om det var fordi jeg tænkte for meget på det

Anmeld

1. oktober 2010

betiinsen

og tak for det.. er også meget lykkelig og håber alt går som det skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.