Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anna-jonas skriver: Sig mig lige engang, Sus.....................Begynder den bandit ikke at ligne dig mere og mere??? Det lyse hår og de smukke øjne??? Dejlig er han, den charmebøf. Knus Mette Ida spejler sig selv, og siger "ae, ae", mens hun aer spejlet. Ida og Anna tog lige en nat i mors og fars seng, på kryds og tværs. Anna besøger mummitrolden ved moesgård.
Sig mig lige engang, Sus.....................Begynder den bandit ikke at ligne dig mere og mere??? Det lyse hår og de smukke øjne??? Dejlig er han, den charmebøf.
Knus Mette
Ida spejler sig selv, og siger "ae, ae", mens hun aer spejlet.
Ida og Anna tog lige en nat i mors og fars seng, på kryds og tværs.
Anna besøger mummitrolden ved moesgård.
De sover da godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JustAnotherName skriver: Her kommer en stak billeder af mine tøser..... Weekend-hygge !!! Det anden-sidste billede viser det særlige begejstrede ansigts-udtryk, som pigerne får i ansigterne, når moren med dyster stemme og krummede kilde-fingre siger "Nuuuuu kommer jeg oooog kilder jer!!!"
Her kommer en stak billeder af mine tøser..... Weekend-hygge !!!
Det anden-sidste billede viser det særlige begejstrede ansigts-udtryk, som pigerne får i ansigterne, når moren med dyster stemme og krummede kilde-fingre siger "Nuuuuu kommer jeg oooog kilder jer!!!"
Hvor er de bare herlige
Milka skriver: sikke mange skønne billeder!! her et af luca og yndlingslegetøjet for tiden: tampax
sikke mange skønne billeder!! her et af luca og yndlingslegetøjet for tiden: tampax
Hehe billig i legetøj
Skønne unger i har jer. mine billeder er ikke nye men fra vores skønne sommerferie til Italien
Klitgaard skriver: Skønne unger i har jer. mine billeder er ikke nye men fra vores skønne sommerferie til Italien
Men stadig skønne og dejlige børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128