Er der nogen herinde, der har prøvet at have en graviditet udenfor livmoderen? Hvordan føles det?
Jeg havde en mens for knapt 4 uger siden, som kun varede i et par dage efterfulgt af pletblødninger i et par dage. Så stoppede blødningen. Igår begyndte jeg så at bløde igen, men igen bløder jeg ikke så kraftigt, som jeg plejer at gøre, når jeg har mens. Der kommer mest kun noget når jeg tørrer mig. Selvfølgelig kommer der også noget i bindet, men det kommer slet ikke så kraftigt som jeg plejer. Jeg har i over 1 måned haft blærebetændelse-lignende smerter, så slemt at jeg ikke rigtig har kunnet sove for det. Har i samme periode haft en meget trykkende fornemmelse lige over skambenet og stikkende jag i underlivet. Nu har jeg smerter i venstre side af maven, og kun venstre. Når jeg har mens plejer jeg at have smerter midt for maven. Det gør mest ondt under bevægelse.
Jeg har den sidste måned haft kontakt med lægen mange gange pga. mine underlivssmerter. Jeg har ikke blærebetændelse, ikke kønssygdomme og ikke underlivsbetændelse.
Jeg har testet mig selv mange gange i løbet af den sidste måned, alle var negative. Igår blev den svagt positiv efter 20 min og her til morgen var den svagt positiv indenfor 10 min. Jeg er så nervøs for at der er noget galt. både pga. mine mens som ikke rigtig bliver som de plejer, pga. smerterne og de mærkelige teste. Her til morgen var jeg meget svimmel og har hafgt adskillige kvalmeanfald i løbet af dagen.
Under alle omstændigheder vil jeg kontakte lægen på mandag, men lyder det som en graviditet udenfor livmoderen?
Anmeld