Mænd!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

anna-jonas

Har en pisse sur idiot, til at gå rundt og udspy negativitet i dag.............   når jeg spørger ham hvad der er galt, siger han bare " Ingenting". Årrrrrhhhhhhhh...................har lyst til at sparke ham hårdt over skinnebenet, og gi' ham en skideballe. Men i stedet trækker jeg mig bare, og vender det indad. Bliver faktisk så ked og usikker..............ville ønske at jeg kunne gi' ham en uppercut i stedet.

Kender i til det, piger?? At jeres mænd godt kan gå og virke fjerne, mopsede og spidse i kommentarerne..................og så alligevel sige at der ikke er noget galt, eller at det er fordi de er trætte???

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

oo

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! mand jeg kender det!! Søren kan være sådan en strid satan når han har meget arbejde man blir nemlig rigtig usikker og tænker "nåh, men skulle man bare forføje sig HELT eller hvad?" og til sidst går man og bider sig i læben fordi man ikke vil gøre tingene værre end man allerede synes de er.

men nogle gange hjælper det altså - det gør det i hvert fald herhjemme - at sige HALLO FISTER, hvis der ikke er noget galt, så tar du lige og stikker mig et smil og et stykke overskud, for det er bare overhovedet ikke alright at jeg skal gå og få klaustrofobi i mit eget hus!

....og så glemmer vi lige at 90% af tiden er det mig der har den opførsel du beskriver og ikke Søren, ikk

Anmeld

1. oktober 2010

sarahb

arrrrggghhh hader det. De skulle ha en på siden af hoved...!
Bare husk det ikk er dig der er noget galt med, lad ham være og plej dig selv og ignorer ham!!!

Anmeld

1. oktober 2010

JustAnotherName

Har en pisse sur idiot, til at gå rundt og udspy negativitet i dag.............   når jeg spørger ham hvad der er galt, siger han bare " Ingenting". Årrrrrhhhhhhhh...................har lyst til at sparke ham hårdt over skinnebenet, og gi' ham en skideballe. Men i stedet trækker jeg mig bare, og vender det indad. Bliver faktisk så ked og usikker..............ville ønske at jeg kunne gi' ham en uppercut i stedet.

Kender i til det, piger?? At jeres mænd godt kan gå og virke fjerne, mopsede og spidse i kommentarerne..................og så alligevel sige at der ikke er noget galt, eller at det er fordi de er trætte???

Knus Mette

Yesss, dét kender jeg godt. Mænd har deres egne surmuleri-metoder

Men desværre skal jeg ikke gøre mig selv aaaaalt for hellig, for jeg kan vist også selv være præcis ligeså irriterende mopset nu og da 

Anmeld

1. oktober 2010

TbCp

Suuuk ja det kender jeg alt for godt.
Sidst han var sådan var jeg på vej i mødregruppe og spurgte ham hvor længe han havde tænkt sig at være sur, for så ville jeg vente med at komme hjem til det var overstået..... Den kommentar hjalp ikke ligefrem på det

Anmeld

1. oktober 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Suuuk ja det kender jeg alt for godt.
Sidst han var sådan var jeg på vej i mødregruppe og spurgte ham hvor længe han havde tænkt sig at være sur, for så ville jeg vente med at komme hjem til det var overstået..... Den kommentar hjalp ikke ligefrem på det

Hehe ja det er ikke lige i de øjeblikke man skal være sjov

Syntes næsten alle mænd er sådan, alle dem jeg har været sammen med surmuler sådan, inklusiv Thomas

Men jeg er vist også en af dem der kan være sådan til tider

Anmeld

2. oktober 2010

Klitgaard

Kender det så godt har nemlig også sådan en mand i dag

Anmeld

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhh kender det, kender det!!! Det er mildest talt RØVirriterende!!! Men som Trine siger - der er ikke andet for en at tage ham i kraven og sige "SÅ!!! NU er det nok - spyt så ud, Fister, for jeg holder ikke det surmuleri ud mere og hvis du siger hvad  der er galt så kvitterer jeg med et blæs i pomfritten og så ser vi om ikke det hele bliver meget bedre!"

Anmeld

2. oktober 2010

anna-jonas

Rosa skriver:

Uhh kender det, kender det!!! Det er mildest talt RØVirriterende!!! Men som Trine siger - der er ikke andet for en at tage ham i kraven og sige "SÅ!!! NU er det nok - spyt så ud, Fister, for jeg holder ikke det surmuleri ud mere og hvis du siger hvad  der er galt så kvitterer jeg med et blæs i pomfritten og så ser vi om ikke det hele bliver meget bedre!"

Griner.............ja, du skal se hvor føjelig og fjantet han bli'r hvis han får noget kvinde.................Men hvem fa'en har lyst til sådan et surt gammelt røvhul. Ond cirkel............

Anmeld

3. oktober 2010

Barbamama

åååårh mand!!!! Sådan en har jeg i dag!!!!!!!!!!!! Er der noget i vejen skat??? nej.... Er du sur på mig??? SÅ SIG DOG FOR HELVEDE HVAD DER ER I VEJEN!!!! Ja det kender jeg godt!!!! Men jeg fandt da ud af hvad der var i vejen! Han er vrissen over at han ikke kunne komme til fodbold i dag da han skulle tage sig af Carla efter jeg havde været i byen i går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.