Uvisthed :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Anonym trådstarter

er hvis hvad jeg om mine kollegaer kommer til at gå i, det næste stykke tid.

I aftes modtog vi en sms fra firmaet, om der var informationsmøde i dag kl. 08:30 MØDEPLIGT!!!

Vi blev orienteret om, at vores firma var blevet opkøbt af et kæmpe intarnationalt firma.  Desværre var blækken engang tør, så der var ingen der vidste hvad planen var for os medarbejder... Jo for de ca. 1680 medarbejder, men ikke os 20, i vores position... Et bud var, vi fik besked i starten af det nye år, om vi er købt (med) eller solgt....

Jeg synes simpelthen det er så urimeligt, at vi skal gå så længe i den uvished.... -Men et eller andet sted, er jeg nok godt klar over at jeg DESVÆRRE er solgt.

Det er lidt noget P*S, da jeg er på nedsat tid, pga. mit barn... Og det bliver svære for mig, at finde et job, da min "titel" ikke hænger på træerne, samt at der normalt er skod tider inden for mit felt....

Nåhh ville vidst ikke så meget, jeg skulle bare lige ha´luft....

Håber I andre får en god weekend.

KH.

Ps. skriver som ano. da det ikke er kommet frem til børsen i London og VIGTIGST der kunne sidder nogle herinde, som arbejder samme sted, som slet ikke har fået beskeden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

msax

sikke noget prut... det er ikke rart ikke at vide hvor man står, men på den anden sider er det flot af firmaet at melde ud så hurtigt, så I ved hvad I har at arbejde med.

Det er noget værre lort, hvis ikke du kan finde job igen et andet sted, men tænker at vi aller sksl være heldige en gang i mellem - så hvis jeg var dig ville jeg begynde ay kigge efter job allerede nu.

Anmeld

1. oktober 2010

Anonym trådstarter

msax skriver:

sikke noget prut... det er ikke rart ikke at vide hvor man står, men på den anden sider er det flot af firmaet at melde ud så hurtigt, så I ved hvad I har at arbejde med.

Det er noget værre lort, hvis ikke du kan finde job igen et andet sted, men tænker at vi aller sksl være heldige en gang i mellem - så hvis jeg var dig ville jeg begynde ay kigge efter job allerede nu.

Det er gået så stærkt at få skrevet under, da der i dag er trådt en ny regl i kraft i konkurrencestyrrelsen... Hverken "mit" firma eller det nye var interesseret i, at skulle være de første til at gå gennem nøglehullet...

Så hverken min direktør eller den adm. direktør har en ide om hvad der skal ske med firmaet. Dog ved de at "mit" firma" fortsat skal brandes under "mit" firmanavn.... De næste pr. mdr.

Jeg synes det var ubehageligt at få den sms i aftes, da det slet ikke har været på tale i firmaet, at det skulle sælges. Dog havde jeg måske en lille ide´om det, da jeg arbejder tæt med div. direktører.

Jeg synes slet ikke det er i orden, at der ikke er lavet en handlingsplan for os. Samt min direktør ikke har kunne besvare div. spørgsmål.... Det eneste h*n kunne sige var, ja der bliver jo en dobbelposition i det samlet firma, og og den ene del af den doble er jo så jer.....

-Og ja jeg begynder også at kikke prompte, men desværre er der en del weekend/aftenvagter i den position jeg bestrider ( I hvert fald dem der er "nemmere" at få) og det kan slet ikke hænge sammen herhjemme :(

Anmeld

2. oktober 2010

anna-jonas

Søde, sådan en som dig bli'r ikke smidt ud................og hvis du gør, ja, så er det deres tab.

Knus Mette

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Søde, sådan en som dig bli'r ikke smidt ud................og hvis du gør, ja, så er det deres tab.

Knus Mette

Og hvis jeg gør.... Så begynder jeg og læse til læge, som der kan komme nogle kompetente læger til Aalborg....

Anmeld

3. oktober 2010

anna-jonas

Anonym skriver:

Og hvis jeg gør.... Så begynder jeg og læse til læge, som der kan komme nogle kompetente læger til Aalborg....

Brand god ide................så åbner vi to en praksis sammen.

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Brand god ide................så åbner vi to en praksis sammen.

ME LIKE!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.