et godt eksempel <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I dag har mine forældre været sammen i 42 år!

Jeg håber Daniel og jeg kan gøre dem kunsten efter! De fejrer dagen derhjemme med god mad og masser af champagne

Ved ikke lige hvad jeg vil med tråden. Synes bare det er ret dejligt de har været sammen så længe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

oo

det er det da også!

vi var til guldbryllup sidste sommer hos min mors mands forældre og det var også bare sådan en rørende fest. De er to gamle tudser og de er bare stadig SÅ forelskede og så taknemmelige for at folk ville fejre dem, manden gik rundt og rundt til os allesammen og tudede lidt og sagde tak.

gid vi allesammen får lov at opleve et helt livs kærlighed på den måde

Anmeld

1. oktober 2010

N1

Årh, det er så dejligt sådan noget! Tillykke med dem 

Mine forældre er også oppe på.. 27 år  dog som kærester (som de blev da de var 16), og været gift i 21  Dét er så herligt at have begge sine forældre samlet.

Anmeld

1. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
NO skriver:

Årh, det er så dejligt sådan noget! Tillykke med dem 

Mine forældre er også oppe på.. 27 år  dog som kærester (som de blev da de var 16), og været gift i 21  Dét er så herligt at have begge sine forældre samlet.

mine forældre har "kun" været gift i 26½ år... De blev gift efter de havde fået min storesøster for at min far skulle have de samme rettigheder som min mor...

Anmeld

1. oktober 2010

Frk.S

Vi har også for nylig været ude ved mine forældre og fejre at de har været sammen i 40 år. Det er så fedt når man kan se, at de stadig virkelig elsker hinanden! 

Anmeld

1. oktober 2010

N1

Caroline86 skriver:

mine forældre har "kun" været gift i 26½ år... De blev gift efter de havde fået min storesøster for at min far skulle have de samme rettigheder som min mor...

26½ år er dælme også længe 

Anmeld

1. oktober 2010

TbCp

Ja gid vi da alle får lov at opleve det, hvor er det skønt!
Og så sidder jeg lige og regner lidt og kommer frem til at min mor og stedfar har været sammen i 22 år nu!!!

Anmeld

1. oktober 2010

otlitrom

Kender et ældre par der har været gift i 62 år.... Og de kan stadig se på hinanden, så man bliver rørt!

Tillykke med dine forældre!

Anmeld

1. oktober 2010

Thildesmor

Åh det er dejligt, STORT tillykke med dem.

Mine forældre nåede desværre kun at få 30 år sammen, men hvis ikke min far var pludselig død så ung (52 år), så er jeg sikker på at de også vile ha haft mange mange år sammen

Knus Anette

Anmeld

1. oktober 2010

L.J.L

Min mormor og morfar nåede lige at have diamant-bryllup (60 år) helt fantastisk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.