flexibadekar - nogen der har erfaring med det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Siber

Jeg tænkte på om det er noget der duer eller om det bare ikke funger?

Vi tænkte nemlig at vi ville ønske os et. Men er lidt i tvivl om det er for ustabilt

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Maja88

jeg kigger lige med her, da jeg selv har tænkt mig at købe sådan et. som vi så kan tage med på ferie og ned til mormor og morfar osv...

Anmeld

1. oktober 2010

MariaJ

Vi har et og bruger det dagligt herhjemme. Jeg er godt tilfreds med det. Efter fire måneders brug ser det stadig fint ud, selvom det bliver foldet ud og slået sammen hver dag. Det er nok bedst til et helt lille barn. Jeg synes Johanna begynder at fylde meget i det, og hun er fem måneder nu.  Vi har valgt det, fordi vi har dårlig plads på badeværelset og ikke har nogen steder at opbevare et stort badekar i fast plast. Man skal måske være opmærksom på, at der står på indlægssedlen at man ikke må bruge olie i vandet i flexibath-badekarret. Der forlyder ikke noget om hvorfor, og vi har gjort det hver dag alligevel uden problemer, men det er det eneste lille men, jeg har opdaget. 

Anmeld

1. oktober 2010

Malene84

Siber skriver:

Jeg tænkte på om det er noget der duer eller om det bare ikke funger?

Vi tænkte nemlig at vi ville ønske os et. Men er lidt i tvivl om det er for ustabilt

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Knus Siber

Vores drenge er 5 måneder nu, og sidder stadig i sådan en baby-bade stol i flexi. VI ER SÅ MEGA GLADE FOR DET!!! Vi er glade for det, fordi det stadig er pænt og lige til at klappe sammen og gemme væk. Men hmmm... glæder mig til de kan sidde selv, så fylder de nok ikke så meget i det

Anmeld

1. oktober 2010

dorthemus

Herhjemme har vi også en flexibad fordi badeværelset er lille. Det står på køkkenbordet med proppen over vasken så det er nemt at lukke vandet ud når hun er færdig med at bade

Jeg har indrettet en hyggeligt hjørne med pusleplads og wallstickers på væggen så hun har lidt at kigge på mens jeg fylder vand i karret. Runa sidder også i en badestol og jeg står skidegodt og får ikke ondt i ryggen fordi jeg har den rette arbejdshøjde.

Anmeld

1. oktober 2010

LHB

Vi har det også og er glade for det. jeg havde ikke læst det med olie, så vi har flittigt puttet olie i uden jeg har tænkt over der skete noget ved det.
Så jeg vil fint anbefale det!

Anmeld

1. oktober 2010

h_bernie

Vi har også et flexi og vores søn er 2 år. Han sidder stadig fint og hygger i badet. Har haft det siden han var ca. 9 måneder. Så vi har ingen klager.

Anmeld

1. oktober 2010

Siber

MariaJ skriver:

Vi har et og bruger det dagligt herhjemme. Jeg er godt tilfreds med det. Efter fire måneders brug ser det stadig fint ud, selvom det bliver foldet ud og slået sammen hver dag. Det er nok bedst til et helt lille barn. Jeg synes Johanna begynder at fylde meget i det, og hun er fem måneder nu.  Vi har valgt det, fordi vi har dårlig plads på badeværelset og ikke har nogen steder at opbevare et stort badekar i fast plast. Man skal måske være opmærksom på, at der står på indlægssedlen at man ikke må bruge olie i vandet i flexibath-badekarret. Der forlyder ikke noget om hvorfor, og vi har gjort det hver dag alligevel uden problemer, men det er det eneste lille men, jeg har opdaget. 

Tak for svar!

Det kommer fluks på ønskelisten!

Knus Siber, der også har en datter der hedder Johanna

Anmeld

1. oktober 2010

Siber

Malene84 skriver:

Vores drenge er 5 måneder nu, og sidder stadig i sådan en baby-bade stol i flexi. VI ER SÅ MEGA GLADE FOR DET!!! Vi er glade for det, fordi det stadig er pænt og lige til at klappe sammen og gemme væk. Men hmmm... glæder mig til de kan sidde selv, så fylder de nok ikke så meget i det

Tak for svar, på ønskelisten med den!

Knus Siber

Anmeld

1. oktober 2010

Siber

dorthemus skriver:

Herhjemme har vi også en flexibad fordi badeværelset er lille. Det står på køkkenbordet med proppen over vasken så det er nemt at lukke vandet ud når hun er færdig med at bade

Jeg har indrettet en hyggeligt hjørne med pusleplads og wallstickers på væggen så hun har lidt at kigge på mens jeg fylder vand i karret. Runa sidder også i en badestol og jeg står skidegodt og får ikke ondt i ryggen fordi jeg har den rette arbejdshøjde.

Tak for svar. Det kommer på ønskelisten!

God ide med at have det stående på køkkenbordet!!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.