menu i weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

B&J

Heey alle sammen...

hvad står jeres menu på i weekenden vi er helt blanke og kunne være fedt på nogle gode opskrifter eller nogen gode forslag

Mange knus fra B&J

Og mega god weekend til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Diana...

Ja nu skal du høre vi skal have den lækreste og mest spændende menu i weekenden ;) 

Fredag (idag) skal vi have RUGBRØD YES. Vi skal holde fødselsdag for hele familien i morgen så vi skulle bare have noget nemt så vi kan dække op i aften til i morgen.

Lørdag ja der skal vi jo så holde fødselsdag om dagen til brunch og kage så aftens mad lørdag er RUGBRØD YES 

Søndag er vi trætte og gider ikke lave en DYT så der skal vi have RUGBRØD YES  Og hvis vi rigtig heldige udvider vi det til spagetti med kødsovs. Men så vi også heldige 

håber du kunne få nogen gode mad ideer af vores meget varierende madkost for weekenden 

Knus Diana

Anmeld

1. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

i aften skal jeg have tortillas(rester fra i går)
I morgen har min nevø bestilt stegt flæsk og persillesovs!
Søndag skal vi have salat med flute og tigerrejer......

Vi er ikke sååå opfindsomme herhjemme :-) 

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

Diana... skriver:

Ja nu skal du høre vi skal have den lækreste og mest spændende menu i weekenden  

Fredag (idag) skal vi have RUGBRØD YES. Vi skal holde fødselsdag for hele familien i morgen så vi skulle bare have noget nemt så vi kan dække op i aften til i morgen.

Lørdag ja der skal vi jo så holde fødselsdag om dagen til brunch og kage så aftens mad lørdag er RUGBRØD YES 

Søndag er vi trætte og gider ikke lave en DYT så der skal vi have RUGBRØD YES  Og hvis vi rigtig heldige udvider vi det til spagetti med kødsovs. Men så vi også heldige 

håber du kunne få nogen gode mad ideer af vores meget varierende madkost for weekenden 

Knus Diana

hihihihihih jep det er den fedste og sejeste menu jeg længe har set ihhihihihi

Anmeld

1. oktober 2010

Sunflower

Diana... skriver:

Ja nu skal du høre vi skal have den lækreste og mest spændende menu i weekenden  

Ha ha ha

Altså i aften skal vi have tærte med laks og spinat - lørdag og søndag skal vi til venner og familie så vi har sluppet for at finde på noget Meget rart med en fri weekend ind i mellem

Anmeld

1. oktober 2010

Diana...

hihihihihih jep det er den fedste og sejeste menu jeg længe har set ihhihihihi

Ja ikk  Håber du kan bruge den. Opskrifter deler jeg gerne ud 

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

Bomst84 skriver:

Ha ha ha

Altså i aften skal vi have tærte med laks og spinat - lørdag og søndag skal vi til venner og familie så vi har sluppet for at finde på noget Meget rart med en fri weekend ind i mellem

jepper det er super dejligt når man endelig kan slippe lidt og bare nyde en masse god mad

Anmeld

1. oktober 2010

Frk.S

I aften ved jeg faktisk ikke hvad vi skal have - vi har bare aftalt det skal være nemt. Så jeg kigger lige med her for inspiration - måske rugbrød var en idé!

I morgen satser jeg på moussaka med salat - og der laver vi bare så der er rester søndag.

Anmeld

1. oktober 2010

B&J

Diana... skriver:

Ja ikk  Håber du kan bruge den. Opskrifter deler jeg gerne ud 

hihihihihihi  fjolle fjolle fjolle

Anmeld

1. oktober 2010

Diana...

B&J skriver:

hihihihihihi  fjolle fjolle fjolle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.