at strække sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Maja88

Hej i tøser...

vil bare lige høre om dette er en skrøne eller ej.

situationen:

Min svigerinde(som også er gravid) og jeg er ude at shoppe med min mormor og min mor. Jeg vil så gerne prøve en bluse og da svigerinden er den højeste af os strækker hun sig så efter den(I ved når bluser hænger højt i butikken).

Bagefter får vi at vide af min mormor at vi for guds skyld ikke må strække os sådan. da bebser kan få navlestrengen rundt om halsen så.

Nu er det så mit spørgsmål kommer: Er dette korrekt eller er det en skrøne????

For så er der godt nok meget jeg må vente med til manden kommer hjem og han skal lære og stille bruseren ned osv. er kun 165 så er jo ikke den højeste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Anja

Aner det ikke, men det må da være en skrøne!

Anmeld

1. oktober 2010

Kamelia

Maja88 skriver:

Hej i tøser...

situationen:

Min svigerinde(som også er gravid) og jeg er ude at shoppe med min mormor og min mor. Jeg vil så gerne prøve en bluse og da svigerinden er den højeste af os strækker hun sig så efter den(I ved når bluser hænger højt i butikken).

Bagefter får vi at vide af min mormor at vi for guds skyld ikke må strække os sådan. da bebser kan få navlestrengen rundt om halsen så.

For så er der godt nok meget jeg må vente med til manden kommer hjem og han skal lære og stille bruseren ned osv. er kun 165 så er jo ikke den højeste.

Thi hi......uhhh een af de skønne gamle skrøner, den fik jeg også første gang jeg var gravid. Det har INTET på sig.

Synes den er lidt sød................sid heeeeeeelt stille, du er jo gravid!!

Knus

Kamelia

Anmeld

1. oktober 2010

Moar'en

Kamelia skriver:

Thi hi......uhhh een af de skønne gamle skrøner, den fik jeg også første gang jeg var gravid. Det har INTET på sig.

Synes den er lidt sød................ sid heeeeeeelt stille, du er jo gravid!!

Knus

Kamelia

Hi hi

Anmeld

1. oktober 2010

Maja88

ja men var faktisk en af de skrøner jeg måske kunne se sandheden. altså chancen for navlesnoren om halsen øges.

Men ja nogen folk tror virkelig man er syg. og sådan hele tiden. ej det må du ikke lige. du er gravid. hvor jeg så bliver nød til at sige. JEG ER IKKE SYG. JEG ER GRAVID OG KAN GODT SELV SIGE FRA

Anmeld

1. oktober 2010

SussieThyssen

Maja88 skriver:

Hej i tøser...

situationen:

LOOL

Ja det er utroligt med mange af de gamle skrøner.
Men lidt charmerende er de nu.
Min fars gamle, gamle moster kom engang farende hen til mig og slog en kop ud af hånden på mig med vand i, så det hele fløj hen ad gulvet.
Jeg blev jo noget forskrækket, og kom alligevel til at skraldgrine, da den lille gamle dame på 96 med en dirrende pegefinger under min næse, skældte mig huden fuld, fordi jeg var lige ved at have drukket af en skåret kop, og spurgte mig om jeg ville have et barn med hareskår!?!
Og hun var svigerinde til en læge!! 
Men selvom jeg krammede hende kærligt, så kunne ikke 10 vilde heste overbevise hende om, at det var en skrøne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. oktober 2010

Maja88

SussieThyssen skriver:

LOOL

Ja det er utroligt med mange af de gamle skrøner.
Men lidt charmerende er de nu.
Min fars gamle, gamle moster kom engang farende hen til mig og slog en kop ud af hånden på mig med vand i, så det hele fløj hen ad gulvet.
Jeg blev jo noget forskrækket, og kom alligevel til at skraldgrine, da den lille gamle dame på 96 med en dirrende pegefinger under min næse, skældte mig huden fuld, fordi jeg var lige ved at have drukket af en skåret kop, og spurgte mig om jeg ville have et barn med hareskår!?!
Og hun var svigerinde til en læge!! 
Men selvom jeg krammede hende kærligt, så kunne ikke 10 vilde heste overbevise hende om, at det var en skrøne.

Kærligst
Sussie

hehe hvor sød....

Anmeld

1. oktober 2010

morethanperfect

Det har jeg også hørt ..

Anmeld

1. oktober 2010

Maja88

morethanperfect skriver:

Det har jeg også hørt ..

hvad har du hørt??? det med at strække sig eller det med koppen???

Anmeld

1. oktober 2010

Christina31

Gammel skrøne.  Men bare fortæl din mand/kæreste, at det passer. Så slipper du for lidt af det strenge husarbejde. HI... Hi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.