dybt imponeret over mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Milka

havde behov for at slappe af og lave noget med hænderne efter alle de dage med bræk herhjemme. så jeg købte et mønster og noget stof og har lige syet et par bukser. de er blevet vildt flotte!! det er meeeget længe siden jeg har siddet ved en symaskine

vil tage billeder med en lille fotomodel senere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

TbCp

Milka skriver:

havde behov for at slappe af og lave noget med hænderne efter alle de dage med bræk herhjemme. så jeg købte et mønster og noget stof og har lige syet et par bukser. de er blevet vildt flotte!! det er meeeget længe siden jeg har siddet ved en symaskine

vil tage billeder med en lille fotomodel senere

Arh ja de er da vildt fede!!!!

Jeg har også lige fået syet endnu et par til Liva og har stof klippet ud til to par mere...

Dejligt tidsfordriv

Anmeld

1. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

godt gået

Anmeld

1. oktober 2010

Skouboe

Der er vildt fede - det er jo det jeg siger... Du kan sagtens

Det ligner mini-Krea's ballonbukser - har jeg ret?

Anmeld

1. oktober 2010

oo

aj altså...er det sådan nogle sy-skills der kommer af sig selv når man er blevet mor?

Anmeld

1. oktober 2010

JustAnotherName

Aiijhh, hvor er I mange dygtige kreative mennesker herinde 

Anmeld

1. oktober 2010

msax

Jeg gad godt min symaskine stadig var blandt os, men den er desværre død. Også selvfølgelig at specialet var afleveret så jeg havde tid til at sy på den...

Vildt fede bukser - jeg vil også have lov at sy igen

Anmeld

1. oktober 2010

Milka

Skouboe skriver:

Der er vildt fede - det er jo det jeg siger... Du kan sagtens

Det ligner mini-Krea's ballonbukser - har jeg ret?

det er den model der hedder posebuks

de er alt for lange til tøserne, kunne nok godt tage en 4-5cm af bunden. og så tænker jeg at pasformen måske ville blive endnu bedre hvis jeg unlod at tilføje sømrum til mønsteret, for de er ret .... posede? eller måske de simpelthen bare er for store

tog nogen billeder af luca i dem men orker ikke hente dem ned fra kameraet nu ... i morgen!

Anmeld

1. oktober 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

aj altså...er det sådan nogle sy-skills der kommer af sig selv når man er blevet mor?

Ikke helt - men tålmodigheden gør nok efterhånden som man har været mor et stykke tid.

Hvis du har brug for et kursus er du velkommen i Ølstykke

Anmeld

1. oktober 2010

Milka

msax skriver:

Jeg gad godt min symaskine stadig var blandt os, men den er desværre død. Også selvfølgelig at specialet var afleveret så jeg havde tid til at sy på den...

Vildt fede bukser - jeg vil også have lov at sy igen

jeg har min farmors gamle symaskine fra tresserne – den bliver bare ved med at fungere og syr verdens pæneste sting! men zigzagge, det kan den ikke, det var nok lige en tand for avanceret ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.