Projekt blefri: lige prale lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

LotteN

Vi startede jo ud igår eftermiddags og det går bare så godt.

Var afsted til gymnastik uden ble og midt i det hele komemr Læke og siger til mig hun skal tisse - hvilket hun så også gør på toilettet. Så torsdag var uden uheld.

Idag har vi været i svømmehallen og mens vi bader siger hun også pludselig hun skal tisse, så det går vi da lige ud og gør på toilettet.
da vi kommer hjem, får hun dog lige tisset lidt i underbukserne, men så lidt, så det ikke kommer i bukserne, så er bare så stolt af hende.

bare et lille praleindglæg på det første døgn uden ble

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

SiLiMiMa

NØJ, det er sejt gået!

glæder mig til maia er klar - vil gerne snart ha puslebordet ud af badeværelset efter snart 8 år!!!

heise

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

Heise skriver:

NØJ, det er sejt gået!

glæder mig til maia er klar - vil gerne snart ha puslebordet ud af badeværelset efter snart 8 år!!!

heise

ja okay, så kan jeg godt forsåt du glæder dig til det er overstået - det er skisme også lang tid - det er ikke sådan emd alle de børn

Anmeld

1. oktober 2010

saxa

Ihh Lærke er da bare super dygtig!! Og flot hun ikke kom til at tisse i bukserne til gymnastik.. (De kan jo glemme det..)

Anmeld

1. oktober 2010

SiLiMiMa

LotteN skriver:

ja okay, så kan jeg godt forsåt du glæder dig til det er overstået - det er skisme også lang tid - det er ikke sådan emd alle de børn

nej der skal hoppes over et par hurdler undervejs

men de er jo dejlige!! Altså børnene

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

Heise skriver:

nej der skal hoppes over et par hurdler undervejs

men de er jo dejlige!! Altså børnene

ja, det er jo det - vi kan jo ikke leve uden dem

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

saxi skriver:

Ihh Lærke er da bare super dygtig!! Og flot hun ikke kom til at tisse i bukserne til gymnastik.. (De kan jo glemme det..)

ja, jeg synes nu også hun er rigtig god til det. og jeg tror jeghar spurgt hende 2 gange ialt, de andre gange er det hende selv der kommer og siger det

Anmeld

2. oktober 2010

LotteN

lige en lille opdatering - det er blevet til ialt 2 uheld på disse to dage - så synes bare Lærke klare det så flot

Anmeld

2. oktober 2010

Vingummien

Det er da super sejt gået super dygtigt

Anmeld

2. oktober 2010

B&J

Hvor er hun bare super dygtig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.