Lykken er kommet til dig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

twinboys

Jeg har vores dejlige sommerhus som desværre står ledigt fra imorgen lørdag den 2. oktober kl 16 - lørdag den 9.oktober kl. 10..

Afbestilling pga. af job...

Derfor lejer jeg det nu ud til billige penge...

1000kr + el

Normal pris er 3850kr så det er viiiiiiiiiiiiiildt biliigt...

Er der nogle der er interesseret så skynd jer at kontakte mig, send mig en pb..

Internet • Brændeovn • Sauna • Kategori: Topklasse

På en kuperet klitgrund i det dejlige klitområde i Bjerregård kun 600 m fra Vesterhavet ligger dette moderne, lyse og venlige sommerhus i træ, bygget i 2005. Såvel åbent som overdækket terrasseareal med diverse havemøbler.

Lyse trælofter og -vægge samt trægulve overalt. 2 flotte badeværelser med opvarmet granitgulv og bruseniche. I det ene er der desuden 2-pers. spa, vaskemaskine og direkte adgang til sauna. Stort, moderne køkken med bl.a. mikrobølgeovn, opvaskemaskine, fryser samt komfur med keramiske kogeplader.

Hyggelig og smagfuldt indrettet stue med brændeovn, TV med parabol (digital), DVD-afspiller, video og stereoanlæg med CD-afspiller. 3 gode værelser med dobbeltseng. Hems med 2 sovepladser. Desuden gratis ADSL-internetforbindelse (computer skal medbringes) til rådighed. Til de små feriegæster er der barneseng, høj barnestol, sandkasse og gynge.

Et helt igennem godt og velfungerende sommerhus i et naturskønt område tæt på fiskerbyen Hvide Sande, hvor der er hygge og aktivitet på havnen.

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

SiLiMiMa

Uh, det er bare SÅ toplækkert det hus!!!

desværre har vi først ferie i uge 42 og den skal vi holde i mine svigerforældres dejlige sommerhus i henne strand - weee!!!! Glæder mig!

Håber du får det lejet ud - det er virkelig billigt for sådan et hus!!

kram heise

Anmeld

1. oktober 2010

LilyMarleen

Kan man leje det bare for weekenden ?? Og hvad vil det koste ?

Anmeld

1. oktober 2010

MissJuels

Hej,

Nu ved jeg godt du vil leje det ud nu, kan desværre ik, men vil meget gerne høre om det er muligt at skrive til dig hvis man har lyst at leje det på et andet tidspunkt, evt. til foråret?

Anmeld

1. oktober 2010

twinboys

MissJuels skriver:

Hej,

Nu ved jeg godt du vil leje det ud nu, kan desværre ik, men vil meget gerne høre om det er muligt at skrive til dig hvis man har lyst at leje det på et andet tidspunkt, evt. til foråret?

Jamen selvfølgelig... Så kontakter du mig bare og så skal du nok få det til en god pris...

Majbritt

Anmeld

1. oktober 2010

smokin

må der være dyr? jeg tænker på hund.

Anmeld

1. oktober 2010

twinboys

Zette skriver:

må der være dyr? jeg tænker på hund.

Ja da du må gerne have din hund med

Anmeld

1. oktober 2010

Miamaja

Ej, hvor er du heeeldig at have et saa stilet sommerhus!!!! ahhh hvor ser det skoont ud, bruger i det ikke selv ofte i weekenden?

hvor ligger det? jeg vil saette det  bag oret, og naar vi besoger danmark saa ville det vaere alletiders at leje det.

skoont det er hundevenligt

Anmeld

1. oktober 2010

twinboys

Miamaja skriver:

Ej, hvor er du heeeldig at have et saa stilet sommerhus!!!! ahhh hvor ser det skoont ud, bruger i det ikke selv ofte i weekenden?

hvor ligger det? jeg vil saette det  bag oret, og naar vi besoger danmark saa ville det vaere alletiders at leje det.

skoont det er hundevenligt

Tusind tak hvor er du sød... jamen du er altid velkommen til at leje det i en uge... og selvfølgelig til en super god pris

Majbritt

Anmeld

1. oktober 2010

Miamaja

twinboys skriver:

Tusind tak hvor er du sød... jamen du er altid velkommen til at leje det i en uge... og selvfølgelig til en super god pris

Majbritt

super!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.