Jeg har vores dejlige sommerhus som desværre står ledigt fra imorgen lørdag den 2. oktober kl 16 - lørdag den 9.oktober kl. 10..
Afbestilling pga. af job...
Derfor lejer jeg det nu ud til billige penge...
1000kr + el
Normal pris er 3850kr så det er viiiiiiiiiiiiiildt biliigt...
Er der nogle der er interesseret så skynd jer at kontakte mig, send mig en pb..
Internet • Brændeovn • Sauna • Kategori: Topklasse
På en kuperet klitgrund i det dejlige klitområde i Bjerregård kun 600 m fra Vesterhavet ligger dette moderne, lyse og venlige sommerhus i træ, bygget i 2005. Såvel åbent som overdækket terrasseareal med diverse havemøbler.
Lyse trælofter og -vægge samt trægulve overalt. 2 flotte badeværelser med opvarmet granitgulv og bruseniche. I det ene er der desuden 2-pers. spa, vaskemaskine og direkte adgang til sauna. Stort, moderne køkken med bl.a. mikrobølgeovn, opvaskemaskine, fryser samt komfur med keramiske kogeplader.
Hyggelig og smagfuldt indrettet stue med brændeovn, TV med parabol (digital), DVD-afspiller, video og stereoanlæg med CD-afspiller. 3 gode værelser med dobbeltseng. Hems med 2 sovepladser. Desuden gratis ADSL-internetforbindelse (computer skal medbringes) til rådighed. Til de små feriegæster er der barneseng, høj barnestol, sandkasse og gynge.
Et helt igennem godt og velfungerende sommerhus i et naturskønt område tæt på fiskerbyen Hvide Sande, hvor der er hygge og aktivitet på havnen.
Majbritt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld