voksi i barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

NoName

hvornår er det det "rigtige" tidspunkt at bruge voksi i barnevognen med 2 dyner i???? er meget i tvivl om det er nu eller om det er for tidligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Tdittmann

jeg ville putte den ekstra dyne i hvis dit barn ikke virker lun når det tages op.

Jeg har selv en voksi men kun med ulddynen og den sover Anders i nu uden bukser på og en trøje + hue - så føles han lun når jeg tager ham op.

Anmeld

1. oktober 2010

Maise

Tdittmann skriver:

jeg ville putte den ekstra dyne i hvis dit barn ikke virker lun når det tages op.

Jeg har selv en voksi men kun med ulddynen og den sover Anders i nu uden bukser på og en trøje + hue - så føles han lun når jeg tager ham op.

har han bare ben eller strømpebukser på ??

Anmeld

1. oktober 2010

<3

Jeg synes at sommerdynen var fin det meste af året. Måske med elefanthue eller en hættetrøje til lige at beskytte skuldrene og hovedet.

Vinterdynen så taler vi frost med kuling...

Anmeld

1. oktober 2010

AnnePedersen

Naja er en meget varm pige. Hun kommer ud i voksi posen med vinterdynen nu med en langærme trøjeog strømper, da hun gerne vil have armene over hovedet. men jeg lukker den ikke til. Sidestykkerne lader jeg bare være og pakker det lange stykke op over hende.

og hun har det fint. Fik hun hue på ville det være for meget

Anmeld

1. oktober 2010

Tdittmann

Maise skriver:

har han bare ben eller strømpebukser på ??

bare ben men strømper på

Anmeld

1. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Jeg skifter til 2 dyner i denne weekend, da jeg synes der er begyndt at være koldt udenfor...

Anmeld

1. oktober 2010

NoName

så er den hermed lagt i barnevognen og er klar til i morgen, når vi skal på vores daglige travetur....

Anmeld

2. oktober 2010

Maise

Tdittmann skriver:

bare ben men strømper på

hmm min voksi må være slidt, for min pige skal både have strømpebukser , bukser, og trøje og hue på for at holde varmen.

Anmeld

2. oktober 2010

Tdittmann

Maise skriver:

hmm min voksi må være slidt, for min pige skal både have strømpebukser , bukser, og trøje og hue på for at holde varmen.

Der er jo også forskel på hvor varme børn er.

Anders er 4. barn i voksien og den er stadig god og varm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.