JA! Det er hvad vi skal....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Mira0911

Selvom jeg faktisk slet ikke orker at skal ud af sengen....

MEN... Bliver nød til det, bare en lille time... Grr...

Ja vi skal til Kragelund og se på et 2 plans rækkehus... Er lidt spændt på hvordan det ser ud... Ved hvert fald at der skal laves nyt køkken, bad og der skal sætte nye vinduer og døre i... ;)

Hvis vi siger ja til det idag... Skal vi flytte i det om 14 dage!! PRÆCIS den weekend kæresten ikke kan hjælpe... Skisme noget øv... Kan ikke stå med det selv...

Nå ja vil bare fortælle at vi skal ud og se på det... Her bliver det værre og værre for hver dag der går... Jeg kan bare ikke bo her... Jeg bliver mere og mere bange og angst.... Det kan ikke blive ved med at gå...

Ja Vi håber det er noget for os... :) Og kan have ALLE mine dyr med... Fantastisk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Sunflower

Ihh hvor spændende, så håber jeg det er lige noget for jer - det dur jo ikke at være et sted hvor du ikke har det godt Og det er da skønno at du kan have alle dyrene med 

Mht. bad og køkken - jeg synes faktisk det er en fordel hvis det er af ældre dato og skal laves om, så får man det nemlig lige som man vil have det (altså hvis der er lidt penge tilbage i pungen)

I hvert fald, pøj pøj med det - og god bedring

Anmeld

1. oktober 2010

Mira0911

Bomst84 skriver:

Ihh hvor spændende, så håber jeg det er lige noget for jer - det dur jo ikke at være et sted hvor du ikke har det godt Og det er da skønno at du kan have alle dyrene med 

Mht. bad og køkken - jeg synes faktisk det er en fordel hvis det er af ældre dato og skal laves om, så får man det nemlig lige som man vil have det (altså hvis der er lidt penge tilbage i pungen)

I hvert fald, pøj pøj med det - og god bedring

Ja.. Køkken, bad, vinduer og døre, håber jeg så sandelig er på boligforeningens regning....

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

ej hovr spændende...

Håber det er noget I kan bruge - selvom flyttedatoen ikke lige passer ind. Men har I så ikke nogt familie der kan hjælpe med at flytte?

Anmeld

1. oktober 2010

Sunflower

MoarJ skriver:

Ja.. Køkken, bad, vinduer og døre, håber jeg så sandelig er på boligforeningens regning....

Nåhh Havde ikke lige fattet det var leje bolig

Anmeld

1. oktober 2010

Mira0911

Bomst84 skriver:

Nåhh Havde ikke lige fattet det var leje bolig

Troede også selv at det var privat... Det er gennem en boligforening...

Anmeld

1. oktober 2010

Mira0911

LotteN skriver:

ej hovr spændende...

Håber det er noget I kan bruge - selvom flyttedatoen ikke lige passer ind. Men har I så ikke nogt familie der kan hjælpe med at flytte?

Joh, men jeg kan ikke med noget af min familie og heller ikke med alle i  kæresten's familie... De vil SÅ gerne bestemme hvordan tingene skal stå.. Og de kan glemme det... Og så bliver de sure...

Typisk...

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Joh, men jeg kan ikke med noget af min familie og heller ikke med alle i  kæresten's familie... De vil SÅ gerne bestemme hvordan tingene skal stå.. Og de kan glemme det... Og så bliver de sure...

Typisk...

åhhrrr, det er da godt nok bare rigtig trals så...! så håber jeg I kan finde en anden løsning på flytningen så!

Anmeld

1. oktober 2010

Mira0911

LotteN skriver:

åhhrrr, det er da godt nok bare rigtig trals så...! så håber jeg I kan finde en anden løsning på flytningen så!

Tror nok vi finder en løsning... :O)

Anmeld

1. oktober 2010

grinny

Vi må lige have en opdatering på det hele når du kommer hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.