Endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her til morgen vågner prinsessen og er IKKE i godt humør. Hun er normalt en solstråle at komme ind til og man får fortalt alle nattens drømme, får 1000-vis af grin og smil og hun er bare skøn! Her til morgen SKREG hun.. ikke sådan piv piv piv, men virkelig skreg som hvis jeg havde banket hende

Jeg tog hende op og med ned og da jeg ville sætte hende så jeg kunne lave hendes morgenmad skreg hun endnu mere. Hun plejer at sidde og lege på gulvet mens jeg koger havregrød men dét ville hun ikke i dag! Når jeg tog hende op puttede hun sig helt ind til mig og snøftede heeeelt vildt

Nå.. jeg får lavet morgenmad med én arm og hun græder sig gennem hele måltidet, men spiser lystigt

Jeg tænker jo "PIS, jeg har smittet hende med lungebetændelse" Meeeen....

Jeg får kigget ind i hendes mund og HVAD SER JEG?

2 stk bisser klar parat til start. Den ene er brudt en anelse igennem men begge er uden tvivl på vej igennem! Så det skal dagen i dag nok gå med! ENDELIG!

Hun er vildt tapper og sidder/ligger og leger som hun plejer men græder lidt engang imellem (leger videre imens)

Jo, og så en anden "lille" ting... I går fattede hun for alvor hvordan hun skal kravle rigtigt... altså oppe på alle 4

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

dorthemus

Stort tillykke med to store milepæle

Anmeld

1. oktober 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Stort tillykke med to store milepæle

tak søde!

Men er du da SINDSSYG hvor har vi også bare været meget igennem med de dumme tænder!

Anmeld

1. oktober 2010

misslea

Caroline86 skriver:

Her til morgen vågner prinsessen og er IKKE i godt humør. Hun er normalt en solstråle at komme ind til og man får fortalt alle nattens drømme, får 1000-vis af grin og smil og hun er bare skøn! Her til morgen SKREG hun.. ikke sådan piv piv piv, men virkelig skreg som hvis jeg havde banket hende

Jeg tog hende op og med ned og da jeg ville sætte hende så jeg kunne lave hendes morgenmad skreg hun endnu mere. Hun plejer at sidde og lege på gulvet mens jeg koger havregrød men dét ville hun ikke i dag! Når jeg tog hende op puttede hun sig helt ind til mig og snøftede heeeelt vildt

Nå.. jeg får lavet morgenmad med én arm og hun græder sig gennem hele måltidet, men spiser lystigt

2 stk bisser klar parat til start. Den ene er brudt en anelse igennem men begge er uden tvivl på vej igennem! Så det skal dagen i dag nok gå med! ENDELIG!

Hun er vildt tapper og sidder/ligger og leger som hun plejer men græder lidt engang imellem (leger videre imens)

Jo, og så en anden "lille" ting... I går fattede hun for alvor hvordan hun skal kravle rigtigt... altså oppe på alle 4

Knus Caroline

SÅDAN!!!!!

Hun er da vidst ved at blive en stor pige!!!

TILLYKKE TILLYKKE...

fra Lea

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

uha, det er aldrig rart når man ikke ved hvad der er galt - men rart du så hurtigt fandt årsagen - tillykke med de 2 nye bisser

Anmeld

1. oktober 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

tak søde!

Men er du da SINDSSYG hvor har vi også bare været meget igennem med de dumme tænder!

Ja "glæder" mig meget til det er vores tur  Men det er jo også irriterende for dem..kan godt forestille mig, at det klør og niver lidt for dem

Anmeld

1. oktober 2010

Loa

Nårh hvor skønt.....

Tillykke med tænderne

Anmeld

1. oktober 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

Knus Caroline

Weee sådan Laura  Åh gud er det streng at håbe, at mine drenge ikke får tænder samtidig?! haha. Jeg vil ikke vide hvor jeg skal gøre af mig selv, hvis de begge pylre!

Tillykke med smuksakken og hendes fine, fine fremskridt. Nu har du på ingen måde en lille pige længere

Anmeld

1. oktober 2010

Tulle28

Stooooor pige:-) Godt at de endelig kom frem og så håber vi de snart er fremme for alvor så hun bliver glad igen!

Knus Tulle

Anmeld

1. oktober 2010

Moderator

Malene84 skriver:

Weee sådan Laura  Åh gud er det streng at håbe, at mine drenge ikke får tænder samtidig?! haha. Jeg vil ikke vide hvor jeg skal gøre af mig selv, hvis de begge pylre!

Tillykke med smuksakken og hendes fine, fine fremskridt. Nu har du på ingen måde en lille pige længere

nej, nu er hun STOOOOOR

vi kan da håbe på at prinserne ikke får for meget tandbøvl.. nogen har jo bare pludselig tænder uden forældrene har mærket noget (SNYD)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.