Her til morgen vågner prinsessen og er IKKE i godt humør. Hun er normalt en solstråle at komme ind til og man får fortalt alle nattens drømme, får 1000-vis af grin og smil og hun er bare skøn! Her til morgen SKREG hun.. ikke sådan piv piv piv, men virkelig skreg som hvis jeg havde banket hende
Jeg tog hende op og med ned og da jeg ville sætte hende så jeg kunne lave hendes morgenmad skreg hun endnu mere. Hun plejer at sidde og lege på gulvet mens jeg koger havregrød men dét ville hun ikke i dag! Når jeg tog hende op puttede hun sig helt ind til mig og snøftede heeeelt vildt
Nå.. jeg får lavet morgenmad med én arm og hun græder sig gennem hele måltidet, men spiser lystigt 
Jeg tænker jo "PIS, jeg har smittet hende med lungebetændelse" Meeeen....
Jeg får kigget ind i hendes mund og HVAD SER JEG?
2 stk bisser klar parat til start. Den ene er brudt en anelse igennem men begge er uden tvivl på vej igennem! Så det skal dagen i dag nok gå med! ENDELIG!
Hun er vildt tapper og sidder/ligger og leger som hun plejer men græder lidt engang imellem (leger videre imens)
Jo, og så en anden "lille" ting... I går fattede hun for alvor hvordan hun skal kravle rigtigt... altså oppe på alle 4 
Knus Caroline
Anmeld