graviditetsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Anonym trådstarter

hej ville lige høre om i har erfaring med testen fra billigtest. jeg har nemlig brugt nogle af dem. de er alle sammen negative. men jeg har rykkende i underlivet og bryst smerter sommetider og min mave er voksed lidt. vis jeg var gravid så var jeg nok 3 eller 4 uger henne. jeg har ikke haft mens. jeg har ikke mulighed for at tage til lægen. hvordan syndes i det lyder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

AnneBJ

Jeg har altid kun brugt teste fra den side du nævner og så fra babyornot... De viste positiv da jeg var gravid. Men nogle danner jo først graviditetshormon meget sent, så prøv at teste engang efter weekenden

Anmeld

1. oktober 2010

Maja88

jeg har både brugt de teste og teste fra apoteket.. og 12 dage efter min udebleven mens testede jeg stadigvæk negativ. så nogen tager længere tid om at danne det nødvendige hormon

Anmeld

1. oktober 2010

sandratobias

Ved mig har jeg brugt dem fra netto og apoteket, og de har givet de resultater der sku være...

Anmeld

1. oktober 2010

Low

Jeg købte dem i netto og de viste hvad de skulle.

http://graviditet-og-barn.dk/foer-graviditeten/graviditetstest/gratis-graviditetstest.html fra dette link han du få 2 teste helt gratis. Jeg har selv bestilt der fra og man skal ikke betale noget, de viskede også helt fint og viste hvad de skulle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.