Kan man godt. ang. måltider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

FruEllingsen

Hej piger.

Nu må i lige hjælpe mig

Vi skal på togtur i morgen til thy, og turen kommer til at foregå imens Marcus plejer at få sin formiddagsgrød.

Nu er det så jeg tænker. kan jeg godt flytte hans grød måltid til middag i stedet for, så vi ikke skal til at give grød i toget?? eller vil det være for forvirrende???

Hvad ville du gøre?? Det er ikke muligt at tage senere eller tidligere afgange.

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

mor-til-vanessa

Drømmer skriver:

Hej piger.

Nu må i lige hjælpe mig

Vi skal på togtur i morgen til thy, og turen kommer til at foregå imens Marcus plejer at få sin formiddagsgrød.

Nu er det så jeg tænker. kan jeg godt flytte hans grød måltid til middag i stedet for, så vi ikke skal til at give grød i toget?? eller vil det være for forvirrende???

jeg ville købe et glas mad og så give det i stedet.

jeg har tager tit toget til kbh og så gør jeg sådan, normalt får hun hjemmelavet mad, men ikke lige når vi er ude.

Anmeld

1. oktober 2010

Mette.

Drømmer skriver:

Hej piger.

Nu må i lige hjælpe mig

Jeg ville også enten købe et færdigt glas - men da jeg helst vil at hun kun får hjemmelavet har vi altså et par gange, når vi er ude, givet hende grød lidt før eller efter - så det passer med hun kan få det hun plejer.

Anmeld

1. oktober 2010

patella

mor-til-vanessa skriver:

jeg ville købe et glas mad og så give det i stedet.

jeg har tager tit toget til kbh og så gør jeg sådan, normalt får hun hjemmelavet mad, men ikke lige når vi er ude.

Ja det samme ville jeg gøre. Eller købe en af de dér pakker med grødpulver, ha lidt kogt vand med, en skål (evt med låg, så du kan sætte det på bagefter, så det ikke sviner i tasken) og ske. Så har du et nemt måltid til ham uden problemer 

Anmeld

1. oktober 2010

Moar'en

Drømmer skriver:

Hej piger.

Nu må i lige hjælpe mig

Altså jeg gjorde det sådan med Viktor og det virkede fint. Hvis vi skulle nogen steder rykkede jeg hans mad til næste måltid og så fik han bare en flaske.

Men ellers kan du som de andre skriver købe et glas og tage med, rigtig god tur til Thy

Anmeld

1. oktober 2010

Valle81

Jeg ville bare give ham mad inden eller når i var fremme:0)

Jeg mingelere rundt med Antons måltider som det nu passer hvis jeg her en dag hvor der er ting på tapetet - han reagerer ikke på det:0)

Spiser flasken hvis det er det der bliver tilbudt og spiser grøden hvis det er det:0)

Jeg gad ikke sidde i tog og bøvle rundt med mad - hvis en flaske eller bryst lige kunne klare det:0)

Knus

Anmeld

1. oktober 2010

serinasmor

hmmm jeg ville hvis det er muligt tage pulvergrød med ... men kun hvis det er en togafgang med stewardesse ... for ellers er der jo ikke mulighed for at få frisk kogt vand ...

ellers ville jeg give ham bryst/flaske under togturen og vente med grød til vi var fremme ...

RIGTIG GOD TUR

serinasmor

Anmeld

1. oktober 2010

Lone Jakobsen

giver flere af de andre ret. du kan sagtesn rykke hans måltid. det burde ikke give problemer

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Jeg ville vente med at give ham grød til om middagen og så evt. bare give ham mælk som formiddagsmad...

Anmeld

1. oktober 2010

LISBETH:-)

Jeg havde samme "problem" idag da jeg skulle i babybio kl. 10 og elina får grød kl. 11.

Jeg gav hende grød til morgenmad istedet for en flaske og så en flaske hvor hun normalt ville have fået grød. Ingen problemer det klarede hun fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.