Hvor mange barne/klapvogne har I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Malthes mor

Jeg har stemt 3. Dvs. en klapvogn, en barnevogn og en parably-klapvogn. Parably-klapvognen købte vi sidste sommer, da vi, dvs. mand, barn og jeg, skulle til London. På det tidspunkt var Mikkel 2.5 år, og så er benene ikke altid helt stabile i forhold til at gå langt. Men den er ikke brugt siden.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Dictes mor

En barnevogn, en klapvogn og en løbevogn. Barnevognen er købt brugt meget billigt, løbevognen er brugt og den har vi fået gratis, vores paraplyklapvogn er ny

Anmeld

1. oktober 2010

Siber

Vi har en barnevogn, en klapvogn, en paraplyklapvogn og en paraplyklapvogn hvor ryggen kan ligges ned!

jeg har stemt 4

Hilsen Siber

Anmeld

1. oktober 2010

Isabella_mor

jeg har skrevet to.. fordi at vi får den som vi skal trille rundt med når vi skal nogen steder.. og så låner vi en altanbarnevogn af hende der ejede lejligheden før os. hun er smadder sød og min søsters venninde så derfor er der stadig kontakt til hende.. vi har også lånt tremmeseng af hende bare indtil vi selv anskaffer os en.. så det er bare SUPER lækkert..

Anmeld

1. oktober 2010

Anja

2 barnevogne, 1 tvillingekombivogn, 1 stor paraplyklapvogn og 1 lille paraplyklapvogn.

Det hele fylder godt i garagen

Anmeld

1. oktober 2010

JonTri

2 klapvogne og een barnevogn - der i øvrigt er til salg - en Brio Sport brugt til 1 barn. Købt i 08

Anmeld

1. oktober 2010

ZamanogDania

En barnevogn og klapvogn

Anmeld

1. oktober 2010

slettet_7530

Vi havde en barnevogn og en klapvogn som er til salg nu, det er faktisk en kombivogn men vi ahr brugt den som klapvogn, barnevognene er solgt for længe siden men det avr vi havde

Anmeld

1. oktober 2010

Minmio

Vi har en barnevogn og en klapvogn

Anmeld

1. oktober 2010

<3

Bv, altanbv og klapvogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.