Så har Emil haft hans første erfaring med skadestuen.
Inden jeg hentede Emil idag, ryddede jeg op på hans værelse. Vi kommer så hjem og jeg siger hn skal gå ned og kigge på hans værelse. Og kan høre en jublen og en masse hvinen
han er sgu tosset.
Nåh med lidt efter lyder der et brag og så skriger han bare, jeg løber derned. Og Emil er bare smurt ind i blod i hovedet, kan ikke rigtig se hvorfor, andet end det pisser ud ved munden.
Kommer så til at se at han sidder ved en plastik kasse, hvor der er gået nogle stykker af ved det ene hjørne. Vi går ud i køkkenet og jeg kæmper med at tørre blod samtidig med at han bare skriger.
Så kan jeg så se at han har flækket læben, som ender i et hul i huden under læben. Får ringet til skadestuen og vi skal så derned for de skal tjekke om der evt sidder plastik derinde osv.
Han skulle heldigvis ikke syes, og han var så dygtig, han skreg ikke eller noget han fandt sig i at bliver undersøgt.
Han har en flænge på kinden ved siden af næsen, en flænge ilæben som går ned mod hagen og så har han et par flænger inde i munde.
Jeg ved ikke hvad han lavede om han faldt med kassen i hånden elelr skvattede ned over den. Men overvejer strkt at han skal have nye kasser.
Var så synd for ham, men han fik da is ud af det for at få bedøvet læben 
Anmeld