Emil på skadestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Vingummien

Så har Emil haft hans første erfaring med skadestuen.

Inden jeg hentede Emil idag, ryddede jeg op på hans værelse. Vi kommer så hjem og jeg siger hn skal gå ned og kigge på hans værelse. Og kan høre en jublen og en masse hvinen han er sgu tosset.

Nåh med lidt efter lyder der et brag og så skriger han bare, jeg løber derned. Og Emil er bare smurt ind i blod i hovedet, kan ikke rigtig se hvorfor, andet end det pisser ud ved munden.

Kommer så til at se at han sidder ved en plastik kasse, hvor der er gået nogle stykker af ved det ene hjørne. Vi går ud i køkkenet og jeg kæmper med at tørre blod samtidig med at han bare skriger.

Så kan jeg så se at han har flækket læben, som ender i et hul i huden under læben. Får ringet til skadestuen og vi skal så derned for de skal tjekke om der evt sidder plastik derinde osv.

Han skulle heldigvis ikke syes, og han var så dygtig, han skreg ikke eller noget han fandt sig i at bliver undersøgt.

Han har en flænge på kinden ved siden af næsen, en flænge ilæben som går ned mod hagen og så har han et par flænger inde i munde.

Jeg ved ikke hvad han lavede om han faldt med kassen i hånden elelr skvattede ned over den. Men overvejer strkt at han skal have nye kasser.

Var så synd for ham, men han fik da is ud af det for at få bedøvet læben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Skouboe

Stakkels Emil - håber ikke det gør alt for ondt...

På den anden side, der kan jo nok vrides et par is mere ud af mor på den konto, mon ikke?

Anmeld

30. september 2010

JustAnotherName

Øv, hvor synd. Og hvor kan det hurtigt gå galt .....når mor sådan vover at rydde op, tsk tsk, så ender man jo med at skvatte, når der ikke længere er duplo over hele gulvet   

Anmeld

1. oktober 2010

TbCp

Årh stakkes Emil...

Det bløder også bare altid helt vildt når det er noget med munden

Anmeld

1. oktober 2010

oo

puuuuha! og så lige ved munden  men hvor var han sej at han bare lod dem undersøge ham, for det har da helt sikkert gjort ondt!

Anmeld

1. oktober 2010

Vingummien

Skouboe skriver:

Stakkels Emil - håber ikke det gør alt for ondt...

På den anden side, der kan jo nok vrides et par is mere ud af mor på den konto, mon ikke?

Ja helt sikkert

Anmeld

1. oktober 2010

Jules

Åh nej dog... Godt det ikke var værre...

Hmmm... Nu fik jeg lyst til is... Måske man skulle ynke sig til en idag...Hihi

Anmeld

1. oktober 2010

Barbamama

nåååårh hvor synd!!!! Man bliver bare så forskrækket når det sker sådan noget!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.