vibelle bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.264 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

moniquesmor

hej er der nogle af jer der bruger/brugt vibelle bleer

vi er begyndet af have problemer med af de knækker i sidden vi har ellers bruget dem sidden monique var lille.

og er der andre der har oplevet det samme..?
og kender i en anden billig ble som ikke gør det..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

finkedinke

Jeg bruger ikke vibelle, men har to dagplejebørn der bruger dem. Der er ingen problemer hos dem. Det er str. 4 og 5.
Kan det være en produktionsfejl i bleerne du har? Jeg har en gang sendt et par libero bleer med fejl til libero. Jeg fik et fint brev og en helt ny pakke bleer. Selv om jeg havde skrevet til dem at det var ca. 8 bleer i en hel pakke der var fejl på.
Berith

Anmeld

28. juli 2008

famjørgensen

Vi bruger dem.. og har ikke oplevet noget med dem.. er glade for dem og ikke mindst for prisen.. brugte ellers kun libero til at starte med, men efter som prisen på benzin er som den er, kan det ikke betale sig for mig at køre efter dem på tilbud i bilka.. og da jeg en søndag løb tør, og ikke ville give i formue for en pak, tog jeg i aldi og købte en pakke, og nu er det dem vi bruger

Anmeld

28. juli 2008

Mie A

Vi bruger bl.a. vibelle, men har aldrig oplevet at de knækker i siden. Men ellers kan jeg anbefale bleerne fra Lidl.

Knus Mie

Anmeld

29. juli 2008

miver

Vi bruger dem osse
Er meget glad for dem ;)
har aldrig haft problemer med dem

mvh mie

Anmeld

29. juli 2008

xxx

Havde også det problem med dem, så vi gik over til Lidl's bleer istedet for. Christina.

Anmeld

29. juli 2008

gladmortil3

Vi bruger også bleer fra aldi og har aldrig haft problemer med dem vi bruger både de almindelige og buksebleer da timon syntes det er meget sjovt at gå og lukke bleen op hele tiden....

birgit og timon

Anmeld

29. juli 2008

moniquesmor

jamen det er også først nu de er begyndet på det efter de har fået nu indpakning. har ellers hvad rigtigt glad for dem og synes det er trist af skulle skifte dem ud..
men nu har vi prøvet af købe dem fra brugsen af.
så nu må vi se.

Anmeld

5. august 2008

<3

Hm bruger også vibelle og har ikke haft problemer også efter ny indpakning.

Måske kan du prøve at gå en størrelse op? Det gør vi herhjemme når de begynder at drille :D

Er nu i str 5 og mener vi startede i 2 eller 3... Kan ikke huske det! Utroligt hvad man glemmer! jaja ammehjerne:D

Anmeld

5. august 2008

rlyn

Bruger dem også, og vi har kun været glade for dem.
Måske en produktionsfejl du er rendt ind i?

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.