hjæælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Moar2011

Søger first class vogn, hvor man kan tag over delen af og lave den endten til Klapvogn, Barnevogn eller sætte auto stolen på?

Nogen der kender en side eller butikker hvor de har den ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Charlottemuz

undskyld jeg spørger, men skal du ikke lige gennemføre din graviditet først inden du køber klapvogn/barnevogn.... synes det er lidt tidligt....

det er slet ikke for at virke negativ eller noget...

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

Charlottemuz skriver:

undskyld jeg spørger, men skal du ikke lige gennemføre din graviditet først inden du køber klapvogn/barnevogn.... synes det er lidt tidligt....

Det må hun vel selv bestemme

Anmeld

30. september 2010

Moar2011

Charlottemuz skriver:

- oookey ! ..

det er så sleeeet heller ikke til mig, så naiv er jeg så heller ikke ..

- Jeg hjælper bare en veninde som har termin om 2uger .

Anmeld

30. september 2010

Charlottemuz

ja oki men det er jo osse dejligt nok at kunne hjælpe sine veninder... det ville jeg da osse ha gjord vis det var mig...

Anmeld

30. september 2010

Moar2011

Charlottemuz skriver:

ja oki men det er jo osse dejligt nok at kunne hjælpe sine veninder... det ville jeg da osse ha gjord vis det var mig...

- ja selvf.

og jeg synes personligt selv at den her side er god til alle sådan nogle ting, så var så ment bare derfor jeg spurgte :s - men fik nok bare skreven det forkert..

Anmeld

30. september 2010

Charlottemuz

det er osse bare iorden....

ja den her side er nu god til en rigtig masse synes jeg godt nok...

Anmeld

30. september 2010

fit_fys

Jeg ved at Emmaljunga laver barnevogne hvor man kan tage overdelen af og sætte en klapvogn på i stedet. Og tror vist også man kan købe en ekstra dims hvor man så kan sætte autostolen fast på... Men tror vist ikke det er så sundt for barnet hvis de sidder i autostol for lang tid...

Men prøv Emmaljunga. Vores hedder vist Edge, eller sådan noget...

Anmeld

30. september 2010

Moar2011

T.K. skriver:

Jeg ved at Emmaljunga laver barnevogne hvor man kan tage overdelen af og sætte en klapvogn på i stedet. Og tror vist også man kan købe en ekstra dims hvor man så kan sætte autostolen fast på... Men tror vist ikke det er så sundt for barnet hvis de sidder i autostol for lang tid...

Men prøv Emmaljunga. Vores hedder vist Edge, eller sådan noget...

nej self ikke .

det var jo bare hvis man var ude og køre en bette tur og så bebs fald i søvn, så kunne bare bare lige sætte den på vognen, isted for at vække den bette..

Anmeld

30. september 2010

fit_fys

Babyklar skriver:

nej self ikke .

det var jo bare hvis man var ude og køre en bette tur og så bebs fald i søvn, så kunne bare bare lige sætte den på vognen, isted for at vække den bette..

Nå ja... det havde jeg ikke tænkt på... Go idé egentlig

Men håber du kan bruge det andet jeg skrev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.