Bord opvaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Sabrina2014

Ville lige høre om nogle kender til bordopvaskemaskiner? Og om i har noge links til nogle gode nogle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg har haft en engang! Jeg var ret godt tilfreds, men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad det var for en... hmm...

Anmeld

30. september 2010

serinasmor

havde en for et par år siden ... den var vildt upraktisk ... den skulle kobles til den almindelige køkkenvask og vaskede så op i 3 timer- hvor man ikke kunne bruge køkkenvasken ...

men jeg var så heller aldrig særlig god til at få den startet om aftenen inden jeg gik i seng eller lige inden jeg skulle ud ad døren .. gør man det på denne måde er det sikkert en god idé .. men det kræver altså at man kan finde ud af det

Jeg kan desværre ikke huske mærket med sikkerhed ... måske var det en bosch

Serinasmor

Anmeld

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sabrina L skriver:

Ville lige høre om nogle kender til bordopvaskemaskiner? Og om i har noge links til nogle gode nogle?

Jeg ved at Punk1 sælger. Hvilke mærke der er bedst aner jeg ikke. Det vigtigste må være at gå efter en som måske er lidt dyrere i købspris, men er økonomisk i brug. 

Har også set nogen som udtræksskuffe i stål. De er noget dyrere, men fede.

Anmeld

30. september 2010

bøgelund

Sabrina L skriver:

Inden vi flyttede i hus, havde vi en.  

Købt i Bilka til 999 kr. det er til at overkomme. (tror det er fast vare) 

Hvis man har pladsen, og muligheden til at sætte den til, er det er super dejlig ting. Til service mv. Gryder og pander fylder lige lidt for meget i den, så det tog vi i hånden. 

Anmeld

1. oktober 2010

Papaya

Sabrina L skriver:

Jeg har en til at ligge i en kælder, det er en man sætter til køkkenvasken.. Og jeg købte den brugt for 800 kr og den har virker ubeklageligt. Hvis det var så kan du få den for 400 kr. men du skal bare selv afhente den hvis det var.. Men det var bare et tilbud. Men jo, vi har nydt godt af den, da vi ikke havde så meget plads, men nu er i flyttet i hus så bruger den ikke mere..

/Prisana

Anmeld

1. oktober 2010

Nemesis

Havde engang en Melissa købt i netto. Den var fantastisk. Hvad jeg ikke kunne få puttet i den :-)

Den blev sat til, som en alm. opvaskemaskine, men denne passede nede under køkkenvasken i skabet.

Den var super god og jeg havde aldrig problemer med den.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.