Så starter vi i DP i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. september 2010

L-Mortil3

... Og hold da op hvor jeg glæder mig! Ja det lyder vel nærmest helt egocentreret at man som mor kan glæde sig til at slippe for sit barn, men hold da op hvor Liam bare TRÆNGER til at komme ud og lege med andre børn, han mangler vitterligt bare at der sker noget SPÆNDENDE - og det kan mor her åbenbart ikke levere til fulde mere

Bilen er pakket med alt hvad han skulle få brug for, man skulle jo nærmest tro han skulle flytte ind Men alt taget i betragtning skal DP mor jo faktisk se mere til min skønne charmebøf end jeg selv skal

Åh ja, men vi glæder os BEGGE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Malthes mor

Kender godt følelsen. Min lille dreng starter i DP på onsdag:-) Og samtidig, så glæder jeg mig til at kunne forkæle storebror endnu mere.

Anmeld

30. september 2010

maria_wlt

Line&Liam skriver:

... Og hold da op hvor jeg glæder mig! Ja det lyder vel nærmest helt egocentreret at man som mor kan glæde sig til at slippe for sit barn, men hold da op hvor Liam bare TRÆNGER til at komme ud og lege med andre børn, han mangler vitterligt bare at der sker noget SPÆNDENDE - og det kan mor her åbenbart ikke levere til fulde mere

Bilen er pakket med alt hvad han skulle få brug for, man skulle jo nærmest tro han skulle flytte ind Men alt taget i betragtning skal DP mor jo faktisk se mere til min skønne charmebøf end jeg selv skal

Du lyder præcis som mig  Min søn starter (desværre) først den 1 Nov, men vi glæder os.. Han synes slet ikke jeg er nok mere.. 

Anmeld

30. september 2010

Becks

Line&Liam skriver:

Uh hvor spændende søde! Det skal nok blive godt for ham..

Hvad sagde din mor egentlig, da I tog hende med til scanningen og hun fandt ud af du er pregnant again? 

Anmeld

30. september 2010

L-Mortil3

Tutter skriver:

Uh hvor spændende søde! Det skal nok blive godt for ham..

Hvad sagde din mor egentlig, da I tog hende med til scanningen og hun fandt ud af du er pregnant again? 

Hun blev simpelthen så glad, hun var slet ikke til at skyde igennem, og har længe taget patent på at komme med til MD d. 26

Anmeld

30. september 2010

Becks

Line&Liam skriver:

Hun blev simpelthen så glad, hun var slet ikke til at skyde igennem, og har længe taget patent på at komme med til MD d. 26

Hihi hvor godt 

Anmeld

1. oktober 2010

Eliza/lykke

Ihhh hvor spændende

Hvor gammel er han? Elizabeth begynder også her om en mrd., men hun er kun 6 mrd. Jeg glæder mig også, fordi så sker der noget nyt og spændende i vores hverdag.

Anmeld

1. oktober 2010

KajaHH

Vores søn skal starte d.1/12 og jeg glæder mig faktisk også, men er også lige sørgmodig, for der bliver jo godt nok stille herhjemme, især når jeg har haft ham hjemme i over 1 år (Pga. han er syg, men har nu fået grønt lys fra sygehuset, om at prøve Dp)

Men det vil gøre ham godt, og klart er det også sundt for mig, at vi bliver lidt adskildt, for han er godt nok en mor dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.