camillakrath skriver:
Min svigerinde sagde idag, at symptomerne (kvalme, bumse osv.) var et tegn på at fosteret havde det godt?
Altså at det var sundt at have mange hormoner?
Passer det mon?
Kram!
Hehe jaaaa det er der nogen der siger. Altså det er rigtigt at når der er hormoner i kroppen, så er der nogen der får kvalme ( er SELV en af dem og havde i 10 uger! RIGELIGT for mig!) men det mener jeg nu er bevist at det simpelthen er fordi der er nogen af os der faktisk ikke har det så super med ded der hormoner... 
Jeg må indrømme at jeg tror at alt det her med at "jamen når du har det af lort til, så er det fordi baby bare har det suuuper godt" er noget vi bilder hinanden ind som trøst...
Vi er jo nødt til at finde ET ELLER ANDET positivt ved at gå og have det af L.O.R.T. til (og ligne det for den sags skyld
) Jeg har også hørt den "jamen hvis du har meget kvalme under din graviditet, så får du et nemt barn!"
hehe jeg må indrømme at alle disse udmeldinger må komme mere eller mindre ind under betegnelsen skrøner.
Men jo det er da rigtigt at hvis du har meget kvalme og får flere bumser end normalt (uden at have ændret dine kostvaner) ja så kan det været et tegn på en øget hormonstigning hvilket jo hænger godt sammen med en graviditet og det 1. trimester 
Anmeld