Ægeløsning - underlivsbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Mellepige

Hej alle de damer. Det kan godt være jeg spørger dumt :-)

Jeg er i midten af min cyklus.

Jeg har nogen niv, ømhed og jag i underlivet, som nok er min ægeløsning jeg kan mærke? Men ville hører om der er nogen af jer der kan mærke jeres ægeløsning i flere dage?

Jeg er blevet lidt bekymret efter at ha kigget lidt rundt omkring på nettet, fordi jeg ikke har kunne finde noget med at man kan mærke det i flere dage. - Jeg har noget brunligt, lugtende udflåd, (undskyld detalje) og har læst mig frem til at det kan være nogle af symptonerne på underlivsbetændelse.

Har tænkt mig at kontakte min læge imorgen, men ville lige hører om der er nogen af jer der ved om det kan være rigtig, at man kan mærke den i flere dage?

Kram  :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

A&F

Hej

Jeg kan fortælle dig, at jeg regner med at være over min æggeløsning , men stadigvæk har jeg mærkelige smerter i underlivet, som minder om menu smerter, jeg har dog ingen tegn på betændelse og kan desværre heller ikke give dig et svar på, hvad der sker. Men jeg forstår din situation.

Anmeld

30. september 2010

Mellepige

A&F skriver:

Hej

Jeg kan fortælle dig, at jeg regner med at være over min æggeløsning , men stadigvæk har jeg mærkelige smerter i underlivet, som minder om menu smerter, jeg har dog ingen tegn på betændelse og kan desværre heller ikke give dig et svar på, hvad der sker. Men jeg forstår din situation.

altså forstår jeg rigtigt - at du kan mærke din ægeløsning alle de dage du har den, også efter den skulle være slut?

Kram

Anmeld

30. september 2010

A&F

Hehe, jamen jeg kan mærke niv i underlivet når jeg har ÆL, og det gør ondt, men jeg har stadig mærkelige jag i underlivet efter. Det er lidt mystisk, ved ikke hvad det er.

Anmeld

30. september 2010

Mellepige

A&F skriver:

Hehe, jamen jeg kan mærke niv i underlivet når jeg har ÆL, og det gør ondt, men jeg har stadig mærkelige jag i underlivet efter. Det er lidt mystisk, ved ikke hvad det er.

Mmh ja, det kan jo være svært at sige. Hvis du prøver på at blive gravid, kan det måske være nogen tegn ;-)

Anmeld

30. september 2010

A&F

Det var også det jeg tænkte. Og måske det også gælder for dig?

Nu må jeg se om jeg får min menu engang i weekenden, og hvis ikke, gemmer der sig måske en overraskelse

Anmeld

30. september 2010

Mellepige

Åhh det ville da slet ikke være dårligt! :-)

Jeg krydser finger for at det er en lille bebs der er skyld  i de niv og jag du har! :-)

Anmeld

30. september 2010

A&F

Hehe tak tak og i lige måde.

Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

30. september 2010

Mellepige

A&F skriver:

Hehe tak tak og i lige måde.

Hvor længe har I prøvet?

Vi har prøvet 8 laaaaange mdr :-( Syns det går rigtig langsomt - men det skal nok komme, en dag er det vorers tur! :-)

Hvor længe har i været igang med PB? :-)

Anmeld

30. september 2010

A&F

Jaa det er lang tid, men det skal da nok komme, så det handler vist om tålmodighed, og den lille kommer, når den kommer.

Jeg stoppede med pillerne her i starten af september. Så enten er min krop igang med at finde sig selv, hvilket måske udløser de smerter jeg har , ellers en lille baby.

Men jeg tager det som det kommer, stresser ikke over det endnu, da vi næsten lige er startet på PB.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.