Forskellige spørgsmål til jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. september 2010

crocket

Hej piger!

Jeg er 21 år, har en fantastisk kæreste og går sådan og tænker på babyer hele tiden. Her er mine spørgsmål:

Hvordan ved jeg om jeg virkelig inderligt ønsker et barn?

Hvordan ved jeg hvornår jeg er klar til det?

Hvordan foregår et kejsersnit sig? Hvor længe skal man ligge, og hvad skal jeg foreberede mig på? (har fået at vide, at jeg ikke kan føde normalt pga. operationer)

Hvad med brystreduktion før graviditet? Er det usmart? - for jeg skal ind om eg uge og høre om jeg kan få en brystreduktion betalt af landet

er der andet jeg skal tænke på? det skal lige siges, at min kæreste også er vildt frisk på det med en lille en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

otlitrom

Jeg tænker ganske enkelt. at du ved det med dig selv den dag du er klar til at få børn. Den dag stiller du ikke spørgsmålstegn ved det. Du ved det simpelthen inderst inde!

Det ka godt virke som et hårdt svar, men det er på ingen måde sådan ment. Det er bare min personlige holdning!

De andre spørgsmål kan jeg desværre ikke svare på, men det håer jeg der er andre der kan. Herinde er der svar på det meste, så der skal nok være en eller flere der ved noget

Anmeld

30. september 2010

VIPpigen

Giver Kitty ret. Du ved du er klar den dag du ikke stiller spørgsmål ved det. Jeg ved jeg er klar, men er mere usikker på den store mundfuld jeg ved det vil blive.

Ang din brystreduktion, så skal du ikke regne med at kunne amme efter den, de skære mælkekirtlerne over, og derfor vil du ikke kunne amme. Min søster fik lavet en for 1½ år siden, men hun ville ikke kunne amme alligevel fordi hendes brystvorder vender indaf, og lægen prøvede at "nippe" til dem for at se om han kunne få dem frem, men var ikke muligt. Hun har ikke et sekundt fortrudt hun fik den lavet.

Det andet kan jeg desværre heller ikke svare dig på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.