Tjek lige vovsen her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

en til

http://www.youtube.com/watch?v=62P9cfavvIM&feature=related

Hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Kamelia

hmmmmmm joo de er da søde nok, men man må da ikke grine af dyr på den måde. Hunde blive flove og forvirrede når man griner så åbenlyst af dem som i det første klip.

Måske bare mig, men jeg får sgu lidt ondt i maven over at se det!

Er vist ikke så god til at se dyr som legetøj!

Underlige Kamelia!

Anmeld

1. oktober 2010

otlitrom

Kamelia skriver:

hmmmmmm joo de er da søde nok, men man må da ikke grine af dyr på den måde. Hunde blive flove og forvirrede når man griner så åbenlyst af dem som i det første klip.

Måske bare mig, men jeg får sgu lidt ondt i maven over at se det!

Er vist ikke så god til at se dyr som legetøj!

Underlige Kamelia!

Jeg er på ingen måde tilhænger af at dyr "bliver brugt" på uansvarlige måder, bare for at underholde! Men jeg synes ikke disse hunde på nogen måde bliver udstillet for noget der kan skade dem eller er uansvarligt! De spiser jo bare.... At de har en trøje på, og en mand stikker armene ud af ærmerne.. Herre gud! Min kat gør de mærkeligste ting, ligger på min skulder etc, helt uden jeg er indblandet... Jeg kan altså ikke se noget forkert i det....

Men det er din holdning, og det er helt ok! Men jeg synes vi skal stoppe diskusionen her. Indlægget var kun lavet for at få andre til at smile, IKKE for at genere!

Anmeld

1. oktober 2010

Kamelia

kitty skriver:

Jeg er på ingen måde tilhænger af at dyr "bliver brugt" på uansvarlige måder, bare for at underholde! Men jeg synes ikke disse hunde på nogen måde bliver udstillet for noget der kan skade dem eller er uansvarligt! De spiser jo bare.... At de har en trøje på, og en mand stikker armene ud af ærmerne.. Herre gud! Min kat gør de mærkeligste ting, ligger på min skulder etc, helt uden jeg er indblandet... Jeg kan altså ikke se noget forkert i det....

Men det er din holdning, og det er helt ok! Men jeg synes vi skal stoppe diskusionen her. Indlægget var kun lavet for at få andre til at smile, IKKE for at genere!

Øhhh hvilken diskusion? Ej helt ærligt jeg har da ikke diskuteret med nogen, jeg tillod mig bare at reagere på det jeg så!

Det er noget pjat at få det til at lyde som om jeg køre en diskusion op, det har jeg ikke på noget tidspunkt gjort!

Kamelia

Anmeld

1. oktober 2010

otlitrom

Kamelia skriver:

Øhhh hvilken diskusion? Ej helt ærligt jeg har da ikke diskuteret med nogen, jeg tillod mig bare at reagere på det jeg så!

Det er noget pjat at få det til at lyde som om jeg køre en diskusion op, det har jeg ikke på noget tidspunkt gjort!

Kamelia

Nej, men det var noget der kunne udvilke sig til en diskussion, og det ville jeg ikke synes var nødvendigt...

Beklager, forkert ordvalg!

Anmeld

1. oktober 2010

Kamelia

kitty skriver:

Nej, men det var noget der kunne udvilke sig til en diskussion, og det ville jeg ikke synes var nødvendigt...

Beklager, forkert ordvalg!

Det er ok, det er jo risikoen ved ethvert indlæg herinde!

Kamelia

Anmeld

2. oktober 2010

smokin

kitty skriver:

Ahahaha, den her er sjov - og sød! (Ved ikke om den har været oppe før?)

http://www.youtube.com/watch?v=1DcF7oRGZcg

Er det ikke den fra go'morgen danmark?

Anmeld

2. oktober 2010

otlitrom

Zette skriver:

Er det ikke den fra go'morgen danmark?

Det kan godt ske.... Det ved jeg ikke. Kæresten fandt den på FB og viste mig den...

Anmeld

2. oktober 2010

smokin

kitty skriver:

Det kan godt ske.... Det ved jeg ikke. Kæresten fandt den på FB og viste mig den...

nej det er retrieveren som Alexis lagde ind... den var i go'morgen danmark. Jeg ser vidst for meget tv

Anmeld

2. oktober 2010

otlitrom

Zette skriver:

nej det er retrieveren som Alexis lagde ind... den var i go'morgen danmark. Jeg ser vidst for meget tv

Det var også mig der lagde den ind Alexis har bare citeret mig

Og jeg ser også aaalt for meget tv, men den har jeg ikke lige set skidt pyt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.