Var i lige så oppustet i uge 7?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.973 visninger
9 svar
1 synes godt om
30. september 2010

betiinsen

Hej piger.. synes godt nok jeg ser tyk ud allerede. Går ud fra meget af det er fordi jeg er oppustet, men normalt er min mave helt helt flad, har aldrig oplevet noget lignede og har efterhånden svært ved at skjule det..

Så i også sådan ud den gang? tænker også ift. min mave normalt er helt flad.. hmm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

mor-til-vanessa

jeg synes også jeg var meget oppustet. så meget stor ud der i uge 8 men det gik væk igen. og synes først rigtig min mave begyndte at vokse omkring uge 14

Anmeld

30. september 2010

betiinsen

okay.. for må erkende det er svært at skjule, ser jo faktisk sådan ud fra morgen til aften.. så må gå i meget store bluser hele tiden hehe

Anmeld

30. september 2010

Valle81

Jep:0)

Fra meget tidligt - nærmest testdag - og så til uge 10-12 stykker ligner er jeg stor - så er det som om luften går af ballonen og så svinder den lidt ind for så at komme igen:0)

Men det er helt normalt.

Vedhæfter lige billede fra idag hvor jeg er 11+0:0) Skal siges jeg også er 3. gangs gravid men oppustet endnu - jeps:0)

Anmeld

30. september 2010

Valle81

Valle81 skriver:

Jep:0)

Fra meget tidligt - nærmest testdag - og så til uge 10-12 stykker ligner er jeg stor - så er det som om luften går af ballonen og så svinder den lidt ind for så at komme igen:0)

Men det er helt normalt.

Vedhæfter lige billede fra idag hvor jeg er 11+0:0) Skal siges jeg også er 3. gangs gravid men oppustet endnu - jeps:0)

Ps du ser forresten dejlig ud - og hvor er det et super profilbillede:0)

Anmeld

30. september 2010

betiinsen

Åh tusind tak Føler mig ellers allerede som en elefant hehe..

Synes nu din mave ser super flot ud, glæder mig til jeg forhåbentligt kommer til uge 11

Skal nok bare lige vænne mig til at være så oppustet

Anmeld

1. oktober 2010

Mus84

Hej jeg er ligeså slank som dig he. Og er også rigtig oppustet hele tiden. Men jeg døjede desværre med oppustlighed i forvejen så jeg bruger bare den på arbejdet ;D Men tro ikke din mave allerede er vokset så meget i uge 6, jeg er i uge 10+1 idag og var til scanning i onsdags hvor hun målte barnet til 3cm. Lige nu er dit foster kun på størrelse med en ært. Så du må ikke blive skuffet når du en dag ikke og oppustet længere og du ikke kan se en disse på din mave du er gravid.. ;D

Men jeg tror nu godt du kan tro at vi tynde piger hurtig blive store at se på... Glæder mig os bare snart til man kan se noget andet end mine tarme der fylder det hele.. ;D

Men ellers tillykke med graviteten

Anmeld

1. oktober 2010

Chewy

Hej hej,

Min mave gjorde præcis det samme. Følte mig også vildt oppustet og lignede en der var et godt stykke henne. Men nu i uge 11 er den sunken meget igen og den oppustede følelse er også væk Nå håber jeg så bare, at den snart begynder at vokse lidt "sådan rigtigt"

Anmeld

1. oktober 2010

twinboys

Jeps det var jeg, men der lå også to små pus derinde...

Anmeld

1. oktober 2010

betiinsen

okay kan også mærke det hele føles som luft men derfor er der alligevel nogen der har lagt mærke til det, fordi min mave aldrig ser sådan ud.. hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.