Jer der bor i lejlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.022 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Sofia

Slæber I barnevognen med op af trapperne til lejligheden, eller har I den stående i kælderen/et skur i baggården??

Lige endnu et lille praktisk spørgsmål der dukkede op i mit planlægnings-hoved!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Fru.Mäes <3

Sofia skriver:

Slæber I barnevognen med op af trapperne til lejligheden, eller har I den stående i kælderen/et skur i baggården??

Lige endnu et lille praktisk spørgsmål der dukkede op i mit planlægnings-hoved!!

Her hvor vi bor, må den stå nede i opgangen.. Eller det regner jeg da med - for der står allerede 2 i forvejen.. Så min kommer osse til at stå der, når den tid kommer

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Jeg har jo ikke selv en vogn jeg skal slæbe på. Men dem der bor i stuen har børn. Og der står klapvognen klappet sammen ved køkkentrappen, sådan lidt inde bagved.. Men den kan sagtens ses. Vognen kører de i kælderen, men ikke ind i deres rum. Bare ind i "gangen". Det generer ikke os, og der er plads nok.

Ved ikke om du kan bruge det til noget?

Det kommer jo også meget an på, hvilke typer der kommer i opgangen, og hvilket kvarter man bor i.

Vi åber på at flytte inden ungerne kommer. Men bor vi her stadig på det tidspunkt, så kommer vores også i kælderen at stå!

Anmeld

30. september 2010

Sofia

Tak for jeres svar!! Min kæreste og jeg har netop fået en ny lejlighed som vi flytter ind i første december. Den ligger på 3. sal så jeg håber ikke vognen skal op af alle de trapper. Der er ikke decideret cykelkælder, men der er et cykelskur i baggården, så tænker lidt om vognen kan stå der, og at vi så kan tage liften med op i lejligheden.. Der er vist desværre ikke plads til at vognen kan stå nede i opgangen, det ville ellers være optimalt.

Anmeld

30. september 2010

anne2009

Jeg kører min klapvogn i barnevognskælderen, man må nemlig ikke have barnevogne i vores opgang, mht. brand.

Vores kælder ligger et styk  fra os, synes det er så besværligt, at gå frem og tilbage hele tiden, glæder mig til at hun kan gå

Anmeld

30. september 2010

Sofia

anne2009 skriver:

Jeg kører min klapvogn i barnevognskælderen, man må nemlig ikke have barnevogne i vores opgang, mht. brand.

Vores kælder ligger et styk  fra os, synes det er så besværligt, at gå frem og tilbage hele tiden, glæder mig til at hun kan gå

Jeg tror jeg kommer til at følge dit eksempel - bøvlet men nødvendigt..

Anmeld

30. september 2010

afrobabies

Sofia skriver:

Tak for jeres svar!! Min kæreste og jeg har netop fået en ny lejlighed som vi flytter ind i første december. Den ligger på 3. sal så jeg håber ikke vognen skal op af alle de trapper. Der er ikke decideret cykelkælder, men der er et cykelskur i baggården, så tænker lidt om vognen kan stå der, og at vi så kan tage liften med op i lejligheden.. Der er vist desværre ikke plads til at vognen kan stå nede i opgangen, det ville ellers være optimalt.

Så kan du jo evt. sætte en lås på barnevognen, så der ikke er nogen som løber med den..... I min lejlighed  er der et barnevognsrum, og så har jeg en gammel barnevogn til at stå på altanen, så hun kan sove middagssøvn derude, når vi er hjemme

Anmeld

30. september 2010

Sofia

victoria2008 skriver:

Så kan du jo evt. sætte en lås på barnevognen, så der ikke er nogen som løber med den..... I min lejlighed  er der et barnevognsrum, og så har jeg en gammel barnevogn til at stå på altanen, så hun kan sove middagssøvn derude, når vi er hjemme

Ja jeg har godt tænkt på at jeg skal have en lås på den! Tror også vi skal have købt en brugt barnevogn som kan stå på altanen - fungerer det godt for jer?

Anmeld

30. september 2010

afrobabies

Sofia skriver:

Ja jeg har godt tænkt på at jeg skal have en lås på den! Tror også vi skal have købt en brugt barnevogn som kan stå på altanen - fungerer det godt for jer?

Ja, jeg har været rigtig glad for at have en vogn på altanen, og jeg gav kun 500 for den jeg har så regnslag på den konstant, når den ikke bliver brugt, fordi hvis det regner, så bliver den våd

Anmeld

30. september 2010

Sofia

victoria2008 skriver:

Ja, jeg har været rigtig glad for at have en vogn på altanen, og jeg gav kun 500 for den jeg har så regnslag på den konstant, når den ikke bliver brugt, fordi hvis det regner, så bliver den våd

Et GODT regnslag må jeg have fat i så!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.