underlig knop på læben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.908 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. september 2010

serinasmor

hej tøser

hjælp ... da min datter kom ind fra hendes eftermiddagslur opdagede vi denne knop på hendes læbe ... hvad er det ???

det ligner et forkølelsessår ... men hvis det er det hvordan forholder man sig så ?? det smitter jo helt vildt .. så skal alt hendes legetøj koges hver dag til den er væk igen eller hvordan ...

eller ligner det mere noget andet??

serinasmor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

mortilfreja

Har du set efter om der skulle være flere rundt omkring på hendes krop?? For umiddelbart kunne det godt ligne en skoldkop.. Det ser ud til at der er en lille blære på..

Anmeld

30. september 2010

Lillefe

Hvor gammel er hun? en anden ting hvis det ikke er skoldkopper så muligvis forkølelses sår (herpes) det smitter frygteligt meget... så hvis hun har været i nærheden af en som har det, og bare rørt det så kan hun have fået det...

Anmeld

30. september 2010

Dictes mor

Jeg synes, at det ligner et forkølelsessår. Du kan få sådan nogle plastre, som man kan sætte på, der gør det ikke smitter så meget.

Anmeld

30. september 2010

serinasmor

mortilfreja skriver:

Har du set efter om der skulle være flere rundt omkring på hendes krop?? For umiddelbart kunne det godt ligne en skoldkop.. Det ser ud til at der er en lille blære på..

har lige tjekket ... der er 2 knopper mere .. dog ikke flere med blærer på ... hmmm må nok hellere ringe til lægen imorgen ... hun har ikke feber eller noget og er ellers frisk .. så det haster vel ikke så meget at vi skal til vagtlægen??

Anmeld

30. september 2010

serinasmor

Perl skriver:

Hvor gammel er hun? en anden ting hvis det ikke er skoldkopper så muligvis forkølelses sår (herpes) det smitter frygteligt meget... så hvis hun har været i nærheden af en som har det, og bare rørt det så kan hun have fået det...

hun er snart 9 mdr .. og vi var i mødregruppe igår .. så hun kan sagtens være blevet smittet der ...

må hellere ringe til lægen imorgen og høre hvad han siger

Anmeld

30. september 2010

serinasmor

Dictes mor skriver:

Jeg synes, at det ligner et forkølelsessår. Du kan få sådan nogle plastre, som man kan sætte på, der gør det ikke smitter så meget.

det synes jeg nemlig også ... men nu ringer jeg til lægen imorgen og hører hvad han siger ... og ellers må vi jo en tur forbi apoteket og købe de der plastre

Anmeld

30. september 2010

Valle81

Det ligner skoldkopper.......

Christina som ønsker god bedring hvis det viser sig at være det:0)

Anmeld

30. september 2010

mortilfreja

serinasmor skriver:

har lige tjekket ... der er 2 knopper mere .. dog ikke flere med blærer på ... hmmm må nok hellere ringe til lægen imorgen ... hun har ikke feber eller noget og er ellers frisk .. så det haster vel ikke så meget at vi skal til vagtlægen??

Hvor sidder de andre knopper?? Hold øje med dem for blærerne kommer først senere hvorefter de brister hvis det er skoldkopper.. Og der kommer lynhurtigt flere til.

God bedring med hende

Anmeld

30. september 2010

Maja_4000

Ved ikke om det "findes" mere :p Men jeg var meget plaget af børnesår , da jeg var lille .. Det ligner forkølelsessår meget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.