Hej
Jeg tog en test igen idag. Har skrevet et indlæg før, hvor jeg fortalte at min mens var kommet 2 dage før tid, og hvor jeg kun blødte i et par dage og meget mindre end jeg er vant til. På søndag er det 4 uger siden jeg havde den blødning. efterfølgende har jeg fået en mild kvalme der kommer og går, bliver oppustet, bøvser, har ømme bryster, en underlig smag i munden og så sover jeg meget mere end jeg plejer. Hvis jeg er gravid er jeg 7+2 idag.
Har testet flere gange og de var alle negative, men da jeg ventede min søn, kunne jeg først få en positiv test i uge 8-9 stykker. Her til middagstid tog jeg en test igen, som indenfor de 10 min. var negativ. Da der var gået 20 min. var den svag positiv. Jeg ved godt at en test aflæst på det tidspunkt, kan man ikke regne med, så jeg glemmer alt om den test. Jeg ville bare gerne hvis alle de her symptomer forsvinder hurtigst muligt, for gider ikke have det sådan her, når jeg alligevel ikke er gravid. Jeg tager en test igen imorgen tidlig med morgen-urin, og hvis den fortsat er negativ, så ser jeg om min mens kommer på søndag.....gør den ikke det, så ringer jeg til lægen og forlanger den blodprøve. Vil have vished nu, for starter på medicin om 12 dage.
Anmeld