I mandags skulle jeg til en tiltrængt gang massage. Jeg havde Bastian med, der normalt ikke har nogle problemer med at underholde sig selv i barnevognen bare han er mæt og har noget legetøj.
Men den gik bare slet ikke. Allerede da jeg lagde mit håndklæde på briksen stak han i hyl. Han var SÅ bange for massøren. Og massøren var ellers så sød og god og rolig og mild og forsøgte at tale til ham lisså stille. Men lige meget hvad han gjorde, så var han så angst i blikket og vrælede.
Jeg gav ham hans ynglingslegetøj (mens mit hoved var begravet i briksen) og nussede ham og gjorde ved, men INTET havde interesse... jeg overvejede om jeg skulle droppe massagen, men jeg trængte så voldsomt, så vi klarede den uden han blev helt hysterisk (det tog ca. 15 min.)
Hvad kan det mon skyldes? Altså vi havde været til en kæmpe komsammen om søndagen hvor Bastian havde mødt en masse mennesker han aldrig havde set før UDEN problemer overhovedet. Han var så godt tilpas og gik fra arm til arm.
Han græder sjældent, kun når han har ondt i ørerne.
I det sekund vi var ude af den stakkels massør´s konsultation gik det over og han grinede og var fuldstændig sig selv igen...
Han er 10 måneder.
Nogen der har prøvet noget lignende?
Anmeld