Fuldstændigt ligegyldig afstemning ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Carina1977

haha det er for grineren en afstemning....nogen gange drømme vi sgi nogle tossede drømme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

oo

jeg har vovet mig ud i at trykke fast røv og kommunal skole - det sidste af åbenlyse årsager, det første måske lige knap så logisk min røv er af størrelse en god JLo...dvs en GOD JLo størrelse - hvis du forstår - men jeg tvivler på den er ligeså hård som hendes!! min er bare rund og blød, men den hænger ikke ned af baglåret...hmm...ja, håber det gir mening. TOTAL GOD AFSTEMNING!!

Anmeld

30. september 2010

Pia.

Den gode gamle folkeskole (kommunalskole) og mega FAST RØV...

GRINER - du er simpelthen så herlig Karina - I love you...

Og nu jeg lige har dig, tak for din hilsen tidliger

Anmeld

30. september 2010

Carina1977

Tjuhl skriver:

jeg har vovet mig ud i at trykke fast røv og kommunal skole - det sidste af åbenlyse årsager, det første måske lige knap så logisk min røv er af størrelse en god JLo...dvs en GOD JLo størrelse - hvis du forstår - men jeg tvivler på den er ligeså hård som hendes!! min er bare rund og blød, men den hænger ikke ned af baglåret...hmm...ja, håber det gir mening. TOTAL GOD AFSTEMNING!!

Det gør min sgi heller ikke, men røven blævrer sgu noget, når man giver måsen en rystetur

Anmeld

30. september 2010

oo

Carina1977 skriver:

Det gør min sgi heller ikke, men røven blævrer sgu noget, når man giver måsen en rystetur

jæææææææs, det er det samme her, hvis man ryster den længe nok skaber det så store bøler i kroppen at jeg automatisk begynder at nikke også

Anmeld

30. september 2010

Nemesis

HAHAHAHAAHHA hold da fast hvor grinern!

Det er simpelthen den mest geniale ligegyldige afstemning jeg nogensinde er stødt på.

Sisse som stadig griner.

Anmeld

30. september 2010

Carina1977

Tjuhl skriver:

jæææææææs, det er det samme her, hvis man ryster den længe nok skaber det så store bøler i kroppen at jeg automatisk begynder at nikke også

det er dælme flot klaret *griner*

Anmeld

30. september 2010

otlitrom

Karina!! Herlig afstemning!!

Anmeld

30. september 2010

klmf

Har stemt blankt, da jeg BÅDE har slatten røv OG gået på komm skole OG privat skole....

Anmeld

30. september 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

HAHAHAHAHA FOR FAEN TRINE!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.