Hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Da vi spiste aftensmad i går, sagde kærestens yngste søn - Lucas - at "Når babyen kommer så skal den med hjem til mor"

Hvordan forklare man en 4 årig dreng, at babyen ikke skal hjem til deres mor?
Er det bare at sige det ligeud eller hvordan forklarer man det på en måde de forstår det på??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Amso

Jeg ville nok sige det som det er.

At - "babyen er inde i min mave, og når den kommer ud skal den derfor blive hos mig og far", men at mor selfvølgelig gerne må se babyen". ???

Tror det bedst at han har en ide om det med det samme ikke han bliver ked af det når den er født..

Anmeld

30. september 2010

Problembarnet

Vi har det ikke så godt med deres mor - men derfor kan man vel godt sige det ;-) Vil prøve og snakke med ham i aften om det.. sørge for at han forstår det..

Anmeld

30. september 2010

SussieThyssen

Amso skriver:

Jeg ville nok sige det som det er.

At - "babyen er inde i min mave, og når den kommer ud skal den derfor blive hos mig og far", men at mor selfvølgelig gerne må se babyen". ???

Tror det bedst at han har en ide om det med det samme ikke han bliver ked af det når den er født..

Helt enig

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. september 2010

Amso

Problembarnet skriver:

Vi har det ikke så godt med deres mor - men derfor kan man vel godt sige det ;-) Vil prøve og snakke med ham i aften om det.. sørge for at han forstår det..

Man kan vel ikke undgå at hun kommer til at se den lille engang, når i afleverer din kærestes søn eller omvendt. Så helt lyv er det jo ikke. Og han vil nok meget gerne vise den frem, så i kommer nok til at ty til fremvisning af den lille på et tidspunkt alligevel for sønnens skyld..  Og kender godt til det med ikke at komme godt ud af det bonus-børnenes mor.

Anmeld

30. september 2010

Problembarnet

Amso skriver:

Man kan vel ikke undgå at hun kommer til at se den lille engang, når i afleverer din kærestes søn eller omvendt. Så helt lyv er det jo ikke. Og han vil nok meget gerne vise den frem, så i kommer nok til at ty til fremvisning af den lille på et tidspunkt alligevel for sønnens skyld..  Og kender godt til det med ikke at komme godt ud af det bonus-børnenes mor.

Vi aflevere dem ikke, skiftet foregår i børnehaven.. altså vi henter dem mandag fra børnehave og har dem den uge.. så aflevere vi dem mandag morgen, hvor hun så henter dem..

Anmeld

30. september 2010

Amso

Problembarnet skriver:

Vi aflevere dem ikke, skiftet foregår i børnehaven.. altså vi henter dem mandag fra børnehave og har dem den uge.. så aflevere vi dem mandag morgen, hvor hun så henter dem..

nåår okay.. Men i finde rnok ud af det alligevel  I kan jo hurtigt mærke om drengene har behov for at mor skal se deres nye lillebror/lillesøster, og så må man jo bide i det sure æble..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.