Billeder af Ida.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Karo

Jeg kom til at tænke på at det er længe siden at jeg har fået lagt billeder ind af Ida. Hun vokser jo simpelthen så hurtigt iøjeblikket og hun har i flere uger selv kunne sidde, og det nyeste nye er at hoppe. Hun hopper og hopper, så mine ben er gule og blå, men tilgængæld får jeg nogle gode armmuskler.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

otlitrom

Nøøøj, hvor er hun Skøn! Sikke øjne! Hun er da ikke til at stå for!

Anmeld

30. september 2010

TbCp

Karo skriver:

Jeg kom til at tænke på at det er længe siden at jeg har fået lagt billeder ind af Ida. Hun vokser jo simpelthen så hurtigt iøjeblikket og hun har i flere uger selv kunne sidde, og det nyeste nye er at hoppe. Hun hopper og hopper, så mine ben er gule og blå, men tilgængæld får jeg nogle gode armmuskler.

Hvor er hun lækker!!!

Anmeld

30. september 2010

Dictes mor

Hi hi, hold op mand, hvor er hun bare for skøn. Hun er en lille laberlarve. Det er en hel genial billede serie, og så ser hun bare så glad ud. Og det er altid når jeg ser billeder af hende, at jeg tænker gud hvor er de blevet store altså både hende og Dicte. Det er vildt

Anmeld

30. september 2010

Ida.

Hun har simpelthen en af de største nuttethedsfaktorer, jeg længe har set - kæft hun er nuttet altså  og DYGTIG!!

Anmeld

30. september 2010

Karo

Dictes mor skriver:

Hi hi, hold op mand, hvor er hun bare for skøn. Hun er en lille laberlarve. Det er en hel genial billede serie, og så ser hun bare så glad ud. Og det er altid når jeg ser billeder af hende, at jeg tænker gud hvor er de blevet store altså både hende og Dicte. Det er vildt

Det er sjovt du siger det for sådan har jeg det når jeg ser Dicte Ja tænk at de allerede er 6 måneder.

Anmeld

30. september 2010

Dictes mor

Karo skriver:

Det er sjovt du siger det for sådan har jeg det når jeg ser Dicte Ja tænk at de allerede er 6 måneder.

Det er altså vildt. Lige om lidt så går de rundt og snakker... Det går faktisk ret hurtigt, men hold da op, hvor er det altså skægt. Og hvor er hun dygtig at hun kan sidde! Dicte vælter stadigvæk til siden, så hun sidder kun steder, hvor det er blødt.

Anmeld

30. september 2010

Karo

Dictes mor skriver:

Det er altså vildt. Lige om lidt så går de rundt og snakker... Det går faktisk ret hurtigt, men hold da op, hvor er det altså skægt. Og hvor er hun dygtig at hun kan sidde! Dicte vælter stadigvæk til siden, så hun sidder kun steder, hvor det er blødt.

Hvorfor også sidde når man heller vil frem ad

Jeg tror snart Dicte kravler så dygtig som hun er til at stå i kravlestilling.

Anmeld

30. september 2010

Dictes mor

Karo skriver:

Hvorfor også sidde når man heller vil frem ad

Jeg tror snart Dicte kravler så dygtig som hun er til at stå i kravlestilling.

Det kunne bare være hyggeligt, hvis hun gjorde. Hun får nogle diller, og så er det kun det hun vil. Ind til nu har hun øvet sig i at kravle, men det er så småt ved at blive afløst af at stå og prøve at flytte fødderne lidt. Meeeen mor synes nu, at hun skulle blive ved med det der kravle halløj der

Anmeld

30. september 2010

Vingummien

hvor er hun dejlig

Og sikke stor hun bliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.