8-ugers tudetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. september 2010

msax

jeg er så træt at jeg ikke kan andet end at tude - så det gør jeg og jeg kan ikke holde op igen.

malte har "underholdt" på den ikke fede måde siden kl 4 i nat. Jo han har sovet ind imellem, men kun max 20 min af gangen. jeg er ved at gå op i limningen.

En tur i barnevognen virkede ikke, larm på cafe (hygge med baby.dk-tøser) virkede heller ikke og jeg følte mig bare helt ved siden af fordi jeg var så træt, så gik igen efter en time.

Mille kan jeg ikke overskue at hente, så hun må vente til Brian kommer hjem. Det hele sejler herhjemme og jeg vil bare gerne sove lidt...

Malte er nu vågen igen efter 10 min søvn og græder...

Vil I ikke krydse fingre for at det snart stopper, jeg bliver en elendig mor af ikke at sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

TbCp

msax skriver:

jeg er så træt at jeg ikke kan andet end at tude - så det gør jeg og jeg kan ikke holde op igen.

malte har "underholdt" på den ikke fede måde siden kl 4 i nat. Jo han har sovet ind imellem, men kun max 20 min af gangen. jeg er ved at gå op i limningen.

En tur i barnevognen virkede ikke, larm på cafe (hygge med baby.dk-tøser) virkede heller ikke og jeg følte mig bare helt ved siden af fordi jeg var så træt, så gik igen efter en time.

Mille kan jeg ikke overskue at hente, så hun må vente til Brian kommer hjem. Det hele sejler herhjemme og jeg vil bare gerne sove lidt...

Vil I ikke krydse fingre for at det snart stopper, jeg bliver en elendig mor af ikke at sove

Puha det er SÅ hårdt!!!!

Jeg blæser lidt energi til dig og håber at den lille mand snart kan tage sig en ordentlig lur igen!

Anmeld

30. september 2010

Ida.

8 uger = tigerspring? Eller husker jeg forkert!

Håber snart du får noget søvn - ellers må du lige sige til, jeg har ingen umiddelbare planer på mandag, så jeg skal gerne komme og tage lillemanden et par timer, så du kan få slappet af og sovet...du skal bare sige til (og ja gu' mener jeg det!!!)

Anmeld

30. september 2010

msax

idamaria83 skriver:

Håber snart du får noget søvn - ellers må du lige sige til, jeg har ingen umiddelbare planer på mandag, så jeg skal gerne komme og tage lillemanden et par timer, så du kan få slappet af og sovet...du skal bare sige til (og ja gu' mener jeg det!!!)

Jeg fik sovet 2½ time til eftermiddag - det var så dejligt.

Mens vi spiste underholdt han igen, men Brian fik nusset ham i søvn bagefter og lillemanden har sovet 1½ time nu. det var rart så, kunne vi hygge lidt med mille.

Hvis han forstætter lige til på mandag, så siger jeg TIL. Så vil jeg meget gerne tage imod dit tilbud. Men lad os lige se hvad weekenden bringer.

SMIL fra mette

Anmeld

30. september 2010

Ida.

msax skriver:

Jeg fik sovet 2½ time til eftermiddag - det var så dejligt.

Mens vi spiste underholdt han igen, men Brian fik nusset ham i søvn bagefter og lillemanden har sovet 1½ time nu. det var rart så, kunne vi hygge lidt med mille.

Hvis han forstætter lige til på mandag, så siger jeg TIL. Så vil jeg meget gerne tage imod dit tilbud. Men lad os lige se hvad weekenden bringer.

SMIL fra mette

Det var godt at høre - men ja sig endelig bare TIL

Anmeld

30. september 2010

Mathilde & Frederikkesmor

idamaria83 skriver:

Hvor er du da bare sød!!!

Anmeld

30. september 2010

Ida.

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hvor er du da bare sød!!!

Vi må jo hjælpe hinanden

Anmeld

30. september 2010

Mette, jeg føle sådan med dig! Kunne godt se på dine øjne idag, at de var helt rødsprængte og trætte, hvilket jo er klart når det lille myr ikke har sovet ordentligt siden kl. 4 imorges!

Jeg krydser fingre for at du får en god nattesøvn her i nat, og kan vågne imorgen tidlig, og føle dig nogenlunde frisk og veludhvilet.

Knus til dig!!

Anmeld

30. september 2010

idamaria83 skriver:

Vi må jo hjælpe hinanden

Helt enig! Synes bare det var enormt sødt og betænksomt af dig, at tilbyde din hjælp på den måde!

Anmeld

30. september 2010

msax

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Mette, jeg føle sådan med dig! Kunne godt se på dine øjne idag, at de var helt rødsprængte og trætte, hvilket jo er klart når det lille myr ikke har sovet ordentligt siden kl. 4 imorges!

Jeg krydser fingre for at du får en god nattesøvn her i nat, og kan vågne imorgen tidlig, og føle dig nogenlunde frisk og veludhvilet.

Knus til dig!!

frisk og helt veludhvilet går der nok lang tid jeg er, men bare lidt friskere end idag, vil være luksus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.