lille blødning 3+2??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. september 2010

tandbørsten

hej Piger,

Vil i ikke hjælpe mig lidt her : jeg er i dag ifl beregneren herinde 3+2  - jeg ´havde æl d. 21 sept og manden og jeg har givet den lidt ekstra gas i denne cyklus :-)

et par dage før forventet æl fik jeg meget ømme bryster som altid, men i dag 3+2 har jeg stadig ømme bryster og det plejer at forsvinde et par dage efter æl.

i går havde jeg så en lille smule blod på papiret en enkelt gang efter toiletbesøg og der har ikke været noget siden..

jeg har forventet mens dag d. 4 Okt og håber selvf. at den bliver langt væk - men den blodplet kunne det være æget som har sat sat fast ?? eller er det for sent ?? når jeg er 3+2 ?? plejer man ikke at sige at æget sætter sig fast en uge efter æl ca ? i går var det 8 dage siden jeg havde æl.

hva tror i piger, er det for dumt at håbe på noget ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Carina1977

det kan sagtens være ægget der har sat sig fast der. Husk vi alle er forskellige, og ægget sætter sig nok ikke fast på præcis samme tidspunkt hver gang. Jeg vil sige at når du blødte så lidt og 8 dage efter ægløsning, så kan det sagtens være ægget, der har sat sig fast. nu kan du jo kun vente og se om det er det der er sket.

Jeg krydser for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.