Hvorfor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

LauraLW

Kirle skriver:

Og måske holde igen med næsesugningen for det kan godt irriterere slimhinderne meget. Jeg tror at jeg har suget Tjalfes næse 2 gange og han er næsten 3år.

jeg er heller ikke meget for det... men gør det når hun ikke kan trække vejret og det giver hende problemer med at spise og sove.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

<3

LauraLW skriver:

jeg er heller ikke meget for det... men gør det når hun ikke kan trække vejret og det giver hende problemer med at spise og sove.

prøv at se om du evt. kan bruge næsedråber istedet for nogle gange. Men det er klart at hvis næsen er stoppet helt til så må man suge. Synes bare det kun er sket et par gange her hvor næsedråberne ikke kunne løsne det.

Anmeld

30. september 2010

LauraLW

Kirle skriver:

prøv at se om du evt. kan bruge næsedråber istedet for nogle gange. Men det er klart at hvis næsen er stoppet helt til så må man suge. Synes bare det kun er sket et par gange her hvor næsedråberne ikke kunne løsne det.

Jeg drypper altid med saltvand, og så går der lidt tid så kan det som regel nemt suges ud. Har sådan en næsesuger der skulle være skånsom... men selvfølgelig ikke en man skal bruge konstant. Synes bare det er så synd når hun ikke kan trække vejret ordentligt.

Anmeld

30. september 2010

baby2010

Årstiden. Ellers prøv at gå over til uldbodyer. Det skal være ren uld. De fås i Føtex. De tempererer barnet, så der ikke kommer så store skift imellem kold og varm

Anmeld

30. september 2010

LauraLW

baby2010 skriver:

Årstiden. Ellers prøv at gå over til uldbodyer. Det skal være ren uld. De fås i Føtex. De tempererer barnet, så der ikke kommer så store skift imellem kold og varm

Det tror jeg at jeg vil prøve! Tror bare ikke jeg har overvejet det, da Vilma er et varmt barn... men det er jo rigtigt, uld tempererer.

Anmeld

30. september 2010

<3

LauraLW skriver:

Jeg drypper altid med saltvand, og så går der lidt tid så kan det som regel nemt suges ud. Har sådan en næsesuger der skulle være skånsom... men selvfølgelig ikke en man skal bruge konstant. Synes bare det er så synd når hun ikke kan trække vejret ordentligt.

Ja jeg tror desværre at du skal lade være medmindre hun er helt tilstoppet og ikke kan sove eller hvile. Så skal du bare være glad for at hun er et af de børn der hurtigt lærer at pudse næse

Anmeld

30. september 2010

LauraLW

Kirle skriver:

Ja jeg tror desværre at du skal lade være medmindre hun er helt tilstoppet og ikke kan sove eller hvile. Så skal du bare være glad for at hun er et af de børn der hurtigt lærer at pudse næse

haha, ja - godt at der er lidt positivt ved det. Har fået en tid til lægen her senere, selvom jeg synes det virker vildt at gå til lægen hvis hun "bare" er snottet.

Anmeld

30. september 2010

Miamaja

Tror det er den kolde fugtighed der er i godt dansk vejr! Jeg har altid selv dojet med konstant forkolelse hele min opvaekst og liv da jeg boede i danmark. efter jeg flyttede til usa (torre luft), holdt de konstant forkolelser op.

Saa bon voyage til jer!

Anmeld

30. september 2010

LauraLW

Miamaja skriver:

Tror det er den kolde fugtighed der er i godt dansk vejr! Jeg har altid selv dojet med konstant forkolelse hele min opvaekst og liv da jeg boede i danmark. efter jeg flyttede til usa (torre luft), holdt de konstant forkolelser op.

Saa bon voyage til jer!

haha... YES! Det kan jeg mærke må være løsningen :-)

Anmeld

30. september 2010

<3

LauraLW skriver:

haha, ja - godt at der er lidt positivt ved det. Har fået en tid til lægen her senere, selvom jeg synes det virker vildt at gå til lægen hvis hun "bare" er snottet.

Hellere være sikker og lidt pylret end utryg og ængstelig

Har selv været til lægen med Tjalfe i dag fordi han kun kan sove siddendehos mor fordi han hoster = mor ikke sover... Det har vi gjort i en lille uge nu. Skulle bare være sikker på at der ikke var andet på færde end forkølelse...

Sådan er det ind imellem at være mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.