Søger Odder barnevogn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.760 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. september 2010

BechHannibal

Hejså

Vi har nu besluttet os for, hvilken barnevogn vi skal have. Inden vi tager i butikken og bestiller den, vil jeg hører om nogen af jer herinde ejer en Odder Victory m. X-dream stel i Lys beige, som i vil sælge ??

Klem Kira

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

MetteMTH

BechHannibal skriver:

Hejså

Vi har nu besluttet os for, hvilken barnevogn vi skal have. Inden vi tager i butikken og bestiller den, vil jeg hører om nogen af jer herinde ejer en Odder Victory m. X-dream stel i Lys beige, som i vil sælge ??

Klem Kira

Hej Sveske

Jeg har jo en Odder Zip 2010 og det er bare en dejlig vogn og det er også med x-dream stellet Den er jeg rigtig glad for, os fordi den er så let.

Anmeld

1. oktober 2010

BechHannibal

Mette88 skriver:

Hej Sveske

Jeg har jo en Odder Zip 2010 og det er bare en dejlig vogn og det er også med x-dream stellet Den er jeg rigtig glad for, os fordi den er så let.

Okay, i sort?

Jeg har også kun hørt rigtig godt om odder vogne

Købte i den så fra ny, eller brugt ?

Anmeld

1. oktober 2010

Lunae

Jeg vil bare lige sige, at det er et super valg!

Vi har en lækker rød odder zip, samt den flotteste chokoladebrune odder victory og vi er simpelthen så glade for dem begge

held og lykke med jagten!

Anmeld

1. oktober 2010

BechHannibal

Lunae skriver:

Jeg vil bare lige sige, at det er et super valg!

Vi har en lækker rød odder zip, samt den flotteste chokoladebrune odder victory og vi er simpelthen så glade for dem begge

held og lykke med jagten!

Tak, det er rart at hører lidt flere om vognen

Er det nødvendigt med to

Anmeld

1. oktober 2010

Lunae

Nej overhovedet ikke og dog

Ej det er fordi vi har en barnevogn, som vi bruger til ture og sådan, og så har vi en altanbarnevogn, så lillepigen kan sove ude!

Det havde ikke været nødvendigt at skulle have to så dejlige vogne, og slet ikke den til altanen, men vi fik et godt tilbud, som vi ikke kunne afslå

Anmeld

1. oktober 2010

MetteMTH

BechHannibal skriver:

Okay, i sort?

Jeg har også kun hørt rigtig godt om odder vogne

Købte i den så fra ny, eller brugt ?

Den er sort med lilla kant.. Ja den er helt ny Det er sgu en meget dyr vogn, men den var pengene værd!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.