Total forandring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Missi

bagger26 skriver:

Hallo frk C.. Jeg vil da se billeder, kom igang..

Hehe smukke... skal lige ha gjord noget ved farven.. har en veninde der arbejder med natur produkter, som os må bruges af gravide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

bagger26

Missi skriver:

Hehe smukke... skal lige ha gjord noget ved farven.. har en veninde der arbejder med natur produkter, som os må bruges af gravide

Spændende.. glæder mig til at se det i hvert fald, tror det bliver rigtig flot til dig..

Anmeld

30. september 2010

Manakauapo

karina1980 skriver:

ja det tror jeg, du skal bare vide at det tager tid at sætte den om morgen, men det er en super fed frisure og er sikker på du sagtens kan bære den.

husk blot at den skal klippes til lidt ofte ellers bliver den bøvlet (har lige haft den selv)

Egentlig ikke! Jeg havde på et tidspunkt sådan noget hår, bare med krøller på toppen! (Se billed nedenunder!)

Jeg syntes det var super nemt at sætte! En smule voks på fingrene, og kram det ud i håret og sæt det som du gerne vil have! Slut så evt. af med lidt hårlak! Nemt hår sat på under 2 minutter!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2010

Missi

Kageteenageren skriver:

Egentlig ikke! Jeg havde på et tidspunkt sådan noget hår, bare med krøller på toppen! (Se billed nedenunder!)

Jeg syntes det var super nemt at sætte! En smule voks på fingrene, og kram det ud i håret og sæt det som du gerne vil have! Slut så evt. af med lidt hårlak! Nemt hår sat på under 2 minutter!

det kan jeg osse godt se nu, at jeg saktens kan gøre, men det er osse en go mulighed for mig selv... så jeg osse husker at forkæle mig selv en gang i mellem, og ikke bare kommer til at ligne et lig - har en ret hård graviditet

Anmeld

30. september 2010

Manakauapo

Missi skriver:

det kan jeg osse godt se nu, at jeg saktens kan gøre, men det er osse en go mulighed for mig selv... så jeg osse husker at forkæle mig selv en gang i mellem, og ikke bare kommer til at ligne et lig - har en ret hård graviditet

Så... Uanset hvad I selv syntes om jer selv! Så syntes jeg at gravide kvinder er nogle af de mest smukkeste i verden! Netop det at give afkald på så meget, og alligevel få så meget er meget smukt!

I udstråler en helt anden selvtillid, uanset om man har lyse udgroning til ned midt på håret eller det er manglende makeup!

Sorry, hvis jeg kom til at lyde lidt som en hippie! Men sådan syntes jeg

Anmeld

2. oktober 2010

karina1980

Kageteenageren skriver:

det tog tid for mig at sætte, for håret skulle glattes ud først inden det kunne sættes rigtigt, og med krøl er de fleste frisure lette at sætte, det er når de indebære glat hår det bliver tricky en gang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.