Tidlig scanning gik godt! ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Mus84

Hej alle sammen!!

Jeg måtte bare lige dele dette øjeblik med jer. Jeg har ikke kunne vente til NF d.13okt så jeg skyndte mig at bestille en tid til en tidlig scanning og fik en igår.

Det var simpelthen bare en fantastisk følelse at se sit lille barn som kun er en lille spire på 3cm på en kæmpe skærm og så live. Og da den så lå der og hun zoomede kunne man se den vinkede med den ene arm!! ej hvor var det bare fantastisk, og så høre hjertelyden var helt mærkeligt og nøj det gik hurtigt. men det er meget normalt i den størrelse.

Så ligger jeg lige de 2 billeder jeg fik med hjem- det var dog mere fantastisk at se det live så ville ønske jeg havde det på video.. ;D

Ih er bare så glad for at få det bekræftet at man er gravid og der lever en lille spire som vokser sig større og større inden i maven på sig, det er da fantastisk!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

maria_wlt

Dejligt 3D du fik der... 

Vi har NF samme dag.. Vi snupper da lige 2 gode tal gør vi ikk!!!! 

Anmeld

30. september 2010

Mus84

maria_wt skriver:

Dejligt 3D du fik der... 

Vi har NF samme dag.. Vi snupper da lige 2 gode tal gør vi ikk!!!! 

Det gør vi da!! ;D hvor henne og hvad tid har du? man skal jo møde en time før til blodprøver..

Anmeld

30. september 2010

maria_wlt

Mus84 skriver:

Det gør vi da!! ;D hvor henne og hvad tid har du? man skal jo møde en time før til blodprøver..

Odense kl 11.. Jeg fik taget blodprøve til min tidlige scanning i tirsdags 

Jeg fik tilbudt min scanning pga en fosterreduktion sidst (min søn er enægget tvilling)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.