Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mon nogen har nogle ideer til hvordan jeg kommer igang?
Ved der er nogle stykker som blogger, men hvor har i oprettet jeres site?
Har længe ville igang, og nu må det være tid.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kigger lige med her, for det kunne jeg også godt tænke mig at vide.
Jeg har min blog her:
http://www.blogger.com/
Jeg synes det er rimeligt til at gå til...
idastenildcoltau.blogspot.com
idamaria83 skriver: Jeg har min blog her: http://www.blogger.com/ Jeg synes det er rimeligt til at gå til... idastenildcoltau.blogspot.com
Hov, der kan man bare se, der havde jeg allerede en blog, det havde jeg helt glemt, ups
Jeg har også en på www.blogger.com
Det er længe siden jeg har brugt den, for jeg gik lidt død i det, men sitet er helt ok. Ellers tror jeg nok at wordpress giver lidt mere frihed i udformningen. Der er i hvert fald flere af de bloggere jeg plejede at læse og have kontakt med, der skiftede til wordpress.
Dictes mor skriver: Hov, der kan man bare se, der havde jeg allerede en blog, det havde jeg helt glemt, ups
Hehe
Jeg bruger Livejournal. Man kan selv bestemme designet og der er en gratis version og en man kan betale for for at få flere features. Når man skriver kan man selv bestemme om alle skal kunne se det eller kun dine venner du har givet lov.
Min mand og jeg brugte den da vi rejste rundt i 3 uger i USA og blev gift i Vegas fx, og nu skriver jeg også opdateringer om Alexander og min graviditet så familie og venner kan følge med.
Jeg sender dig lige en PB med et link
Jeg vil anbefale blogger eller wordpress.
Hvis så du ender med at blive helt bidt af blogging, kan man købe sit eget domæne og så drive bloggen fra wordpress. Så kan du ha en blog med helt eget navn, fx. Alexix.dk eller noget i den dur, uden at der skal stå .blogspot.com bagved
Theresee skriver: Jeg vil anbefale blogger eller wordpress. Hvis så du ender med at blive helt bidt af blogging, kan man købe sit eget domæne og så drive bloggen fra wordpress. Så kan du ha en blog med helt eget navn, fx. Alexix.dk eller noget i den dur, uden at der skal stå .blogspot.com bagved
Ok tak. Er der nogen stor forskel på de to? Jeg må hellere lige tjekket dem ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128